potetgullmannen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg vil at alle skal bare skrive ned en sang som passer til det humøret du er i akkurat nå hvis du ønsker kan du også skrive en liten notis om hvorfor du føler deg slik du gjør hehe musikkterapi ftw! Noen små regler: -må ha med sinnsstemning og sang Feks: Humør: spirituell Sang: Jhonny cash - When the man comes around thats it Kjør i gang! La til regeler etter jeg lagde post Endret 17. august 2006 av potetgullmannen Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ouh! det har jeg tenkt mye på På denne tiden av døgnet er det alltid Pink Floyd som gjelder (hvis jeg er hjemme på dataen da) Akkurat nå er det One slip - Pink floyd Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Til den trøtte og slitne sinnstemniga jeg er i nå så passer den her perfekt nå. Coldplay - The Scientist Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Anaal Nathrakh - I Wish I Could Vomit Blood On You...People Lenke til kommentar
Grimfred Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vet ikke hvorfor:P Men, Cornershop - Butter The Soul Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Anaal Nathrakh - I Wish I Could Vomit Blood On You...People 6690302[/snapback] hahhaha du føler altså for og spy blod på folk ja.. er vel glint i ett nøtteskall det? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Anaal Nathrakh - I Wish I Could Vomit Blood On You...People 6690302[/snapback] hahhaha du føler altså for og spy blod på folk ja.. er vel glint i ett nøtteskall det? 6690307[/snapback] Akkurat nå ja. Lenke til kommentar
Con Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Deppa... Pink Floyd - Comfortably Numb Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Det er sjeldent jeg bestemmer musikken min etter humøret. I så fall (veldig sannsynlig) ubevisst og det husker jeg ikke. Akkurat nå hører jeg på Pantera - Drag the Waters, fordi det er en rå sang med hardtslående riff og sintemann-tekster Er fortsatt ikke sur, men føler gjerne for å slå veldig hardt på en boksesekk eller en murvegg. Litt blod på knokene. Altså, musikken bestemmer ofte humøret mitt. Ikke alltid omvendt. edit: Con's signatur ga meg lyst til å høre på Metallica. Ah, lenge siden sist. Enter Sandman kanskje. Fade to Black. Eller en av de mindre kjente fra "...and justice for all". Harvester of Sorrow? Endret 17. august 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Humør: Glad Sang: DVDA - Now your'e a man. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Småsur: Slipknot - Duality Lenke til kommentar
dask Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det som passer til min sinnstemmning nu... hmmm Må nok bli Roadrunner United - The Rich Man litt rolig litt heavy... det er tross alt natt å jeg har en hodepine... Sinnstemmning: prøver å finne ut av ting å sånt krever mere tenking enn det jeg vanligvis orker å gjøre ... å da er sånne sanger best... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Akkurat nå er jeg ganske chill, så hører på Razorlight - Golden touch. Som regel blir det musikken som styrer humøret Lenke til kommentar
cerion Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Sinnsstemning: fjern Musikk: Cypress Hill - Red, Meth & B Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Trøtt In Flames - Episode 666 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 A Perfect Circle - Fiddle And The Drum Herlig band å slappe av til. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Stressa, har siste dag på fagprøven så Kamelot - March of mephisto som "våkne opp og kle påseg sang" og om jeg husker rett, Cannibal corpse - cadaver mutilator til vandring mot evigheten Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Er litt spent nå. Venter på at postmannen legger et ark i postkassen min om at pakken(datadeler) min har kommet. Led Zeppelin - Magic Carpet Ride Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Akkurat nå, småtrøtt, må drite, og litt kort lunte, så da må jeg nok høre på: Rammstein - Du Hast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg