MartinF Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! Var i Oslo her om dagen og traff en person som hadde betterigrep. Etter å ha prøvd å holde i kamera syns jeg EOS 350D ble mer "proffesjonelt" og ikke så mye plastikk. Syns jeg husker å ha sett betterigrep til 500 her en gang, men klarer ikke finne det igjen. Noen som vet hvor jeg kan finne dette til en grei pris? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Japan Photo 790,- 6690289[/snapback] Takk takk. Det var 799,- men det går greit Lenke til kommentar
Totto Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg bumper denne igjen jeg.. Kan ikke finne det på Japan Photo sine sider lenger, noen som vet om de fortsatt har de til denne prisen? Ser at fotovideo selger det for 999,- Men hadde jo vært kosligere å fått det til den prisen.. EDIT: Fikk mail fra Japan Photo nå. De har lagt det ut på websidene sine for 999,- Så da spiller det jo plutselig ingen rolle hvor man bestiller fra... Just so you know:) -totto Endret 2. januar 2007 av Totto Lenke til kommentar
jangul Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ebay: Fra en leverandør jeg har brukt mange ganger: 80 USD, ink porto. For originalt. Så kan du betale MVA, hvis du har lyst... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 ... Så kan du betale MVA, hvis du har lyst... 7635074[/snapback] Dette stemmer ikke.. Alle varer over 200 kroner skal fortolles, men heldigvis er det noen ganger dette ikke skjer og du slipper toll. Toll(MVA) er ikke frivillig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå