Gå til innhold

hva syns dere om Mariusz Pudzianowski?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på om han er sterkere en han ronnie coleman  :hmm:

Det er vel kanskje ikkje uten grunn at Mariusz Pudzianowski blir kalla verdas sterkaste mann?

6743938[/snapback]

joa, men ronnie coleman har aldri vært med i strongman og sånt da som jeg vet om :)

6744058[/snapback]

Vet ikke om det gjelder Ronnie (går på fornavn :p ), men de fleste bodybuildere har en tidligere karriere som strong man.

Jo mer vekt du kan ha på stanga, jo mer øker volumet.

Lenke til kommentar
lurer på om han er sterkere en han ronnie coleman  :hmm:

Det er vel kanskje ikkje uten grunn at Mariusz Pudzianowski blir kalla verdas sterkaste mann?

6743938[/snapback]

joa, men ronnie coleman har aldri vært med i strongman og sånt da som jeg vet om :)

6744058[/snapback]

Vet ikke om det gjelder Ronnie (går på fornavn :p ), men de fleste bodybuildere har en tidligere karriere som strong man.

Jo mer vekt du kan ha på stanga, jo mer øker volumet.

6744069[/snapback]

kan hende :)

forresten. du sa mange bodybuildere har vært strongman før. vet du om Arnold Schwarzenegger har vært det? eller har han bare vært body builder?

lingner på en strongman :)her

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
Sidan Ronnie Coleman sannsynlegvis er ein mann, så kan vel han også samanliknast med Mariusz Pudzianowski, ser Mariusz går seirande ut.

6744087[/snapback]

Jepp. Selvsagt er Mariusz sterkere. Ronnie trener for å bli stor, mens Mariusz trener for å bli sterk. Sier seg selv hvem som går seirende ut av den duellen. De har vel begge tilgang til ca. de samme dopingmidlene etc. også.

[edit] @ Erik: Det er nok en overdrivelse å si at de fleste bodybuildere har vært strongman en gang. Det er vel flere som ikke har vært det. Det er dessuten mange som går motsatt vei også, altså bodybuilder til strongman.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
[edit] @ Erik: Det er nok en overdrivelse å si at de fleste bodybuildere har vært strongman en gang. Det er vel flere som ikke har vært det. Det er dessuten mange som går motsatt vei også, altså bodybuilder til strongman.

6746019[/snapback]

Jo, selfølgelig. Ser jeg har ordlagt meg litt for bestemt, men det jeg mente var at mange har gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...