Torbjørn. Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Nettverksadministratoren min er kjip. De har bestemt seg for å sette opp en firewall / enellerannen form for sperre mot at folk utenfor nettverket kan logge seg inn på FTP'er inne i nettverket. Dette fordi andre brukere av samme nettet som meg har klaget på dårlig fart på nettet. Dermed sørger de for at ingen gidder å ha FTP-servere oppe, og dermed oppnår de også den ønskede effekten: bedre nettverksfart/båndbredde. -Hvordan kan jeg likevel få opp FTP'en min, slik at folk utenfor denne eventuelle firewallen kan logge seg inn? Sun PS - Har prøvd portscannere, og det virker som om absolutt alle porter er lukket.. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Kjip....Syns ikke det...Han gjør jobben sin... Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Quote: On 2001-12-12 14:39, Heia skrev:Kjip....Syns ikke det...Han gjør jobben sin... Jo takk for hjelpen, dette vil virkelig hjelpe meg i å få opp serveren. Andre like hjelpsomme tips? Sun Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 joda, når standarden en satt, så burde jeg vel greie det, prøv å kjør en salami skive i cd-rommen, og hvis det ikke skulle funke, så overklokker du PC-en din, fjerner alle vifter og smører remulade på cpu og satser på at det er en fantastisk kjølepasta substitute. Hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
zup Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Sett opp en web basert FTP, lag en i java eller i vb :smile: Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Quote: On 2001-12-12 14:55, zup skrev:Sett opp en web basert FTP, lag en i java eller i vb :smile: Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Quote: On 2001-12-12 14:55, zup skrev:Sett opp en web basert FTP, lag en i java eller i vb :smile: Takk! den web-baserte ftp'en, den går isåfall igjennom port 80, sant? Sun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå