Empire of the Sub Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! I det siste har jeg ikke hatt så mye å gjøre, tross dårlig vær og mangel på filmer! Derfor tenkte jeg å skaffe meg reason 2.5, det gjorde jeg. Jeg satt så og si i hele går, og lagde en helt sykt mange forskjellige beats. Problemet er bare hvordan får jeg disse beatsa sammen til en sang, altså en timeline? Ellers hadde det vært bra om det var noen newbie-guides der ute.. Takker Lenke til kommentar
e321 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 bruker du redrum eller dr.rex? Hvis du bruker redrum så må du lage hver "beat" i sin egen pattern... Deretter går du ner til timeline'n og velger pattern knappen over der så kommer det opp en strek med noe tall på ? dårlig forklart men om du finner det så forstår du... På en meny på venstre siden kan du da altså velge pattern.. Så hvis du velger pattern B2 f.eks i redrum1 og setter B2 til å starte en bestemt plass så gjør den det.. Så kan du jo f.eks lage en overgang på B3 for så å sette den inn etter B2 på timeline'n.. ! veeeldig dårlig forklart, men altså det er en piano knapp og noe sånt over timeline'n, der er det en som heter 'pattern ettellereannet' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå