Gå til innhold

Trenger råd angående bZerk sin "Mesh"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men herregud, gutten spør om et kabinett til max. 500kr, og dere anbefaler ham kabinetter som nesten det dobbelte. :realmad:

Det Mesh-kabinettet så greit ut. Ok løsninger, 120mm vifteplasser, men du må nok støvsuge en del mer enn vanlig :)

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Men herregud, gutten spør om et kabinett til max. 500kr, og dere anbefaler ham kabinetter som nesten det dobbelte.  :realmad:

Det Mesh-kabinettet så greit ut. Ok løsninger, 120mm vifteplasser, men du må nok støvsuge en del mer enn vanlig :)

6691887[/snapback]

Jeg anbefalte et Dragon kabinett til 500.

Lenke til kommentar
Men herregud, du så jo: "Men legg heller i 300kr og kjøp dette *link til Lian Li* "

Jeg er så vanvittig lei av folk som blir anbefalt Lian Li, selv om de ikke har penger til det, eller ikke ser etter et Lian Li. Herregud, skjerp dere! :mad:

6692382[/snapback]

Jeg sa begge deler, slik at han kan velge selv. Men jeg leta litt og fant en G5 look 'a' like i stede for et lian li.

Lenke til kommentar

Jeg fant ut at jeg hadde litt mer penger enn det jeg trodde og fant en billigere harddisk som jeg skal kjøpe.

Det jeg lurer på er om det er stor forskjell på en Max tower og en midi tower?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312508

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312868

Som dere ser veier max toweren mindre en midi. 100kr pluss.

Burde jeg kjøpe midi eller max? Er usikker på fordelene.

Lenke til kommentar

Dere som har avskrevet bZerk Mesh. Har dere sett/prøvd/tatt på dette kabinettet? Finnes det tester som backer opp påstandene. Å si bZerk er dritt er bare tull og bullshit. Jeg har selv tenkt på dette kabinettet. Hvis dere sier at det er møkka bare fordi dere har prøvd en annen type bZerk-kabinetter, tror jeg at jeg kan skuffe dere med å si at bZerk sikkert ikke bruker akkurat den samme fabrikken til alle produktene. Har sett på dette kabinettet i butikk, og det virker faktisk absolutt en god deal for pengene :thumbup:

Lenke til kommentar

det er noe tull med at bzerk ikke har kvalitet jeg har bzerk kabinett det byggevennelig, kjølig og grei pris og alt er metall utenom fronten som plast men det er greit å si at det dårlig kvalitet når man ikke har prøvd det :ermm:

MVH bZerk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...