Rinox Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! Nå har jeg lest en del om IRC og skaffe meg mIRC, men jeg skjønner ingenting... Det jeg vil gjøre er å lage et chatroom uten passord, der jeg kan chatte med venner... Kan noen fortelle meg i enkle trekk hva jeg må gjøre? Takk for svar Håper noen er villige til å hjelpe Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Logg på en kanal og skriv inn /j #navnetpåchatrommetduvilopprette og trykk på enter. Finnes det ikke alt en kanal med det navnet så opprettes den Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Takk, men jeg er helt fersk... Hvordan kobler jeg til en kanal? Skal jeg ikke først koble til en server? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Takk, men jeg er helt fersk... Hvordan kobler jeg til en kanal? Skal jeg ikke først koble til en server? 6690095[/snapback] f.eks /server irc.homelien.no /j vennekanalenmin Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Men hvor skal jeg skrive dette? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Ok, nå har jeg prøvd med en annen server og det virket fint. Men når jeg bruker min egen (RealEtablish) så klarer den ikke å connecte... Noen som vet hvordan jeg fikser det? Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå