sfj-geek Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har rotet litt rundt på diverse sider og har funnet DENNE! Er Silverstone et godt merke som kan anbefales? og er denne god ? Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Ja, den er god hvis du trenger *mye* strøm... :!: Har selv en importert PC Power & Cooling 580W PSU, men har bestilt den du har linka til for den nye Conroe maskinen min. Jeg hadde foretrukket en PSU fra PCP&C i USA, men siden de ikke finnes her og de koster mye å importere, har jeg valgt Silverstone. Valget falt egentlig først på 750W'eren dems, men tenkte det var like greit med den nye 850W PSU'en (mere kontakter (x6 SATA), og fremtidsrettet). Denne nye 850W'eren skal være like bra som PCP&C sin 1kW SLI/Crossfire PSU, og begge er kåret til de to råeste PSU'ene tilgjengelig per dags dato. PCUtstyr.no selger Silverstone'en billigere enn Komplett og de har en del på lager nå... fikk min i posten idag. Edit: 750W'en er regnet som meget stillegående for å være så kraftig (gjennomsnitts støynivå ligger på ca. 26 dB). Forventer en del bråk fra "heftigere" PSU'er, så blir spennende å se hvor mye den nye bråker. Både Silverstone og PCP&C har ganske så stille vifter i seg (PCP&C har brukt bl.a. Delta vifter tidligere). Endret 17. august 2006 av CosmoK Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er du sikker på at du trenger så mye effekt? De fleste normale pc-er bruker ikke mer enn 200w på peak. Lenke til kommentar
sfj-geek Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Jeg startet DENNE tråden for ikke så lenge siden, og der står det hva jeg fikk på kalkulatoren, 500w PSU'n jeg har, klarer ikke kjøre mer enn 30 minutter topp når jeg spiller. jeg har som sagt sjekket hovedkort, prossessor, ram, temperaturer og så videre og alt er normalt, bortsett fra at PSU ikke har nok watt og ampere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå