Micern Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! Har problemer med den nye PCen min, som dukker opp i form av freezups og deretter restart i spilling og i benchmarks (hovedsaklig 3Dmark). Når jeg kommer inn i windows igjen etter crashet får jeg opp en feilmelding som sier at det er skjermkort-driverne som ikke fungerer. Den nyeste driveren er installert, og har også testet en beta driver uten lykke. Noen som har peiling på hva som kan være feil? Speccs: Intel Core 2 Duo E6600 MSI 975X Platinum Powerup Edition XFX Geforce 7900 GT OCZ DDR2 2x 1GB Platinum XTC PC2-6400 Hiper Type-R 580W Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! Har du sjekket at hovedkortet og skjermkortet har nok strømledninger? Har du også testet medfølgende skjermkortdrivere? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
mago Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 det flere som har problem med 3d mark http://blogs.ittoolbox.com/visualbasic/dot...rustration-7117 http://search.kvasir.no/query?q=3Dmark+cra...=S%F8k&what=web Lenke til kommentar
Micern Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Ja, jeg har testet de medfølgende skjermkortdriverne. Eneste jeg kan tenkte på angående strømkabler, er at jeg kun har èn 4 pins "Pentium 4" strømkabel i 8 pin kontakten på hovedkortet. Kan det være grunnen? Takk for hjelpen forresten Lenke til kommentar
Micern Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Noen som kan gi svar på om det kan være at jeg kun bruker en 4 pin P4 kontakt istedenfor en 8 pin som er grunnen bak restartingen? Lenke til kommentar
hvidsten15 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Tror ikke det er 4pins som gjør det. Leste nettopp i et forum en som spurte om det samme. Det var visst kun 4ledere i 8pinsen uansett. Tror det var i en av de spennende Stoolman trådene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå