monzilla Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Mye morsomt blir skrevet rundt om kring i landets aviser. Klassikere som mann bet hund osv. Jeg starter ballet med BT sin kommentar til 1-1 kampen i dag. "Norge - Brasil 1-1: Landslagskrisen fortsetter. Nå klarer vi ikke lenger å slå Brasil en gang" Kjør på! Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg syntes overskriften Tråden for morsomme overskrifter var ganske morsom jeg Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) * "Australske barn klistret til Tv-skjermen". Hmmm..Lurer på hva slags lim som blir brukt her:) *hehehe* * "Oljeflak truer fugler utenfor Østfold" (VG) * "Røkke snuser på Lenin" Hmmm.. Ruser han seg på Lenins kropp tro? * "Skilte foreldre delte barn".. Snakker om Salomonisk dom her:) * "Tre drepte italiensk turist".. Morderiske trær bør dø Endret 17. august 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Tore Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Aftenposten En død elg ble sannsynligvis drept av ulv torsdag! Risgrynene hagler på trappen i Oslo Rådhus, hvor to og to par lover hverandre evig troskap hvert femte minutt. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nei, Dagbladet... Du ser aldri ninjaen før det er for seint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå