aralll Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) For det første, hva er AUX? Videre, hvordan kan jeg få ned tempraturene? Selv jeg, uten de store pc-kunnskapene skjønner at det er noe helt feil her. Jeg kjører Windows Xp Pro på en ShuttleX med AMD Athlon64 3400+ prosessor og 1024 ram. Da det bilde ble tatt hadde jeg tatt ut DVD-rom'en min pga problemer med nettopp temperaturen, og jeg prøvde da å "lufte" litt fordi det er rimelig trangt ned i der. Skal også sies at pc'en fryser lite, selvom det selvfølgelig skjer med disse temperaturene. Så jeg lurer bare på om det er noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre, eventuelt kjøpe av kjøle-dingsebomser osv. Temperaturene pleier å være helt nede i 25-35 grader når jeg skrur på pcen, unntatt AUX som ligger rundt 50-60(!) grader. Takker for svar! Endret 16. august 2006 av aralll Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har du noen vifter inne i Shuttelen din?? Lenke til kommentar
aralll Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 ja, hvertfall en, som står og blåser på harddiskene. Veit ikke om det er flere der eller om det skal være flere der. Da må jeg bare ned og skru og grave litt får å skjekke.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Siden det er på hk hvor tempen er farlig høy ville jeg prøvd å få en vifte som blåste på den. men er denne pc'en kjøpt ferdig byggd? Lenke til kommentar
aralll Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Kjøp ferdig bygd får cirka 1 år siden, ny. hk? Hva er AUX? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hovedkortet og AUX er noe annet som er koblet til. Kan være alt mulig. Ville kanskjens sendt det inn og reklamert på den, skal ikke være så varmt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå