Xvani Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Her om dagen fikk jeg mail fra disse greiene. Fikk sjokk siden de var norske! (Spamming er jo ikke lov i Norge, og jeg har ALDRI og ville ALDRI meldt meg inn i noe som heter medlemspost....) Lyser jo spam bare fra navnet... Uansett, jeg trykket først på at jeg var feilaktig registrert.. død link. Deretter at jeg ikke ville motta DEN type mail.. hvit side. (Ja, har testet med I.E oxo) trodde hvit side hjalp litt, så sletta mailen. I dag fikk jeg ny mail! Nå er jeg mektig lei og vil anmelde, hvor gjør jeg det? (DØD OVER ALLE SPAMMERE) Lenke til kommentar
germ Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 melder meg på her jeg! DØD OVER MEDLEMSPOST!!! Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Balltre funker bedre enn snuten. Whois-søk: Domain Information Domain Name................: medlemspost.no Organization Handle........: TMA111O-NORID Registrar Handle...........: REG40-NORID Legal-c Handle.............: PM137P-NORID Tech-c Handle..............: BS170P-NORID Zone-c Handle..............: BS170P-NORID Bill-c Handle..............: BS170P-NORID Nameserver Handle..........: NS1241H-NORID Nameserver Handle..........: NS1242H-NORID Additional information: Created: 2002-05-22 Last updated: 2002-05-22 NORID Handle...............: TMA111O-NORID Organization Name..........: TEE-OFF MANAGEMENT AS Organization Number........: 983846165 Post Address...............: Espensvei 10 Postal Code................: N-1391 Postal Area................: Vollen Country....................: Norway Phone Number...............: +47 93 42 28 05 Fax Number.................: Email Address..............: [email protected] Enhetsregisteret : Organisasjonsnummer: 983 846 165 Navn/Firma: TEE-OFF MANAGEMENT AS Organisasjonsform: Aksjeselskap Forretningsadresse: Espensvei 10 1391 VOLLEN Kommune: ASKER Postadresse: - E-postadresse: - Internettadresse: - Telefon: 66 78 27 61 Mobil: - Telefaks: 66 78 27 62 Registrert i Enhetsregisteret: 29.10.2001 Stiftelsesdato: 01.10.2001 Kontaktperson(er): Per Otto Mazarino Næringskode®: 51700 Engroshandel ikke nevnt annet sted Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.) Også registrert i: Foretaksregisteret Merverdiavgiftsmanntallet Arbeidsgiver-/arbeidstakerregisteret Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Vet ikke hvordan det er med medlemspost.no, men vanligvis er det IKKE lurt å trykke på 'remove me' linken i spam-mailer da dette ofte slett ikke fjerner deg fra listen men derimot bekrefter at emailen er i bruk og dermed gjør den enda mer attraktiv for videresalg. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 I dette tilfellet fungerer det å melde seg ut på Internettsiden til medlemspost. Jeg har også fått mail fra dem, tydeligvis fordi de har overtatt et firma som jeg en gang i tiden har deltatt i et webspill hos. Har ikke hørt noe fra dem etter at jeg meldte meg ut. (Men jeg er enig i at man aldri bør gjøre noe slikt hos utenlandske spammere.) Uansett om spammingen deres skulle være lovlig eller ei, er det en idiotisk måte å skape et dårlig forhold til mulige kunder på. Så jeg ønsker medlemspost alt vondt i framtiden. LeD [ Denne Melding var redigert av: LeD på 2002-10-23 16:50 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 16:49, skrev LeD:Så jeg ønsker medlemspost alt vondt i framtiden. Heh. :smile: Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 De har sendt ut mail der de forklarer saken da... De har tatt over kundene til Zting, som het Varelotto.no før... Kanskje noen flere husker å ha registrert seg nå? Det er kjempelett å melde seg av mailinglista deres da. Skal visstnok være et opplegg der du kan "tjene" på å få mail/benytte tjenester, selv om jeg selvsagt tviler på hvor mye det er mulig å tjene... Poenget mitt er uansett at dette ikke er et vanlig spamming-firma, derfor overrasker det meg noe at trådstarteren er kjempeoverrasket. :smile: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hjelper ikke å slette medlemsskapet engang. Får fortsatt e-poster jeg... Var en god stund siden jeg begynte å få e-poster. Og jeg hadde ikke passordet engang, tok over 1 døgn å få det... lol Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Å melde seg av lista burde være trygt siden spamming er ulovlig i Norge, mulig medlemspost ikke vet dette, men de kan jo annmeldes til økokrim eller noe hvis de ikke slutter når du ber om det.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 20:53, skrev kjello2:Hjelper ikke å slette medlemsskapet engang.Får fortsatt e-poster jeg...Var en god stund siden jeg begynte å få e-poster. Innstaller MailWasher, bounce mailen tilbake. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 20:52, skrev lysbryter:De har sendt ut mail der de forklarer saken da... De har tatt over kundene til Zting, som het Varelotto.no før... Kanskje noen flere husker å ha registrert seg nå? Jeg synes ikke det gjør saken så fryktelig mye bedre. Jeg har spilt et spill for flere år siden, og så overtas firmaet som eide spillet av et selskap som begynner å sende meg reklame. Det er godt mulig at et smutthull i loven tillater dette, men særlig pent gjort er det ikke. Kanskje jeg skal overta hardware.no og mailadressene til alle forumets brukere, og skifte navn til spamklubben.no? LeD Lenke til kommentar
Champ Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 jeg har begynt å få spam på mobilen. altså ikke reklame i vanlig forstand men noe auksjon tull som koster meg 10 kr pr melding eller noe slik. men det som er ille er at jeg aldri har meldt meg på noe slik plutselig bare dukket det opp en dag. takk gud for jeg har kontantkort :smile: ble bare 100 kr de klarte å stjele fra meg, men det dumme er at siden meldingene bare rant inn så slettet jeg dem etterhvert som dem kom uvitende om at de kostet penger så nå i etterkant husker jeg ikke hva nummeret var 18?? noe i den duren. fikk beskjed av telenor og kontakte dem selv men jeg husker jo ikke nummeret, får vel spørre om noe logg av inngående meldinger fra telenor da. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 21:06, skrev lordpiet:Å melde seg av lista burde være trygt siden spamming er ulovlig i Norge, mulig medlemspost ikke vet dette, men de kan jo annmeldes til økokrim eller noe hvis de ikke slutter når du ber om det.. Joa, men som en annen sa: Balltre funker bedre enn polti. Ellers er det fint at ikke bare jeg har fått spam, og det ER spam. Jeg bruker kun den e-post adressen jeg har brukt til seriøs mail, og jeg har ALDRI sagt ja takk til å være på noen mailing liste eller ja takk til reklame. Inrømmer likevel at jeg har spilt varelotto da... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Skrev nettopp et MEGET truende brev til medlemspost, tror ikke de kødder med meg igjen nei Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 De har palget meg lenge nok... noen som kan hacke dem?? Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 samma shitten her, måtte de BRENNE OG DØ INNESTENGT I DET RÅTNE FIRMAHUSET sitt.. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Nå har det godt en uke, og har fortsatt ikke fått noen flere mails Det hjalp med mailen gitt! Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hmmm... kunne jo fikset et script som melder på disse mailadressene. :smile: Alle er 100% fake, men er "gyldige". Og jeg kan confe cgi-scriptet til å generere uendelig mange mailadresser. DET er å spamme tilbake, det! Lenke til kommentar
sirdeejay Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 bare så det er sagt! medlemspost.no er ikke spam! det er folk som har sagat ja takk til å motta reklame og informasjon innefor deres interesse områder. å hvis jeg ser noe til antydning på script av e-mail spamming eller no lignende anmelder jeg til økokrim på flekken! forbanna drittunger som ikek veit hva de er med på en gang! desuten så kan du melde deg ut på flekken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå