catocontrol Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Knipset disse to raringene i dyreparken i sommer Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 hehe, kult! Fine bilder =) Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Var ikke meningen at ramma skulle bli så kraftig på bilde nr. 2, men hadde ikke tid til å fikse det:) Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 syns ramma var fin sånn som den er jeg jævla fine bilder Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 syns ramma var fin sånn som den er jeg jævla fine bilder 6694118[/snapback] Du trenger ikke banne i alle innlegg... Jeg også likte bildene, de var skarpe og fine! Eneste jeg vil si er er at de skriker etter dybdeskarphet og kontraster! Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) syns ramma var fin sånn som den er jeg jævla fine bilder 6694118[/snapback] Du trenger ikke banne i alle innlegg... 6695172[/snapback] Bildene er helt greie, men har en del utbrente steder. Bilde 1: Veldig morsomt fanget, men skulle ønske det var litt sterkere kontraster og farger. Dybden er fin og fokus er fin, ikke noe å utsette der. Bilde 2: Her har du fått alt for mange utbrente flekker rundt om kring, bakgrunnen ødela mye for meg. Ellers har du fått en fin dybde og en fin skarphet på dette bildet, men som på det første bilder så savner jeg mer farger og bedre kontraster. *edit - Liveskreif rettet Endret 17. august 2006 av mclp- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå