Gå til innhold

Ny PC! På tide å kjøpe ny burk...

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått skrapt samme nok penger til å kjøpe meg en skikkelig pc. Er forferdelig lei av å sitte på en gammel laptop.

Nuvel, jeg har tenkt å bruke ca 16ooo inkludert skjerm, her er en et oppsett jeg har satt sammen: =D

Hovedkortet er jeg litt usikker på. Det er ikke så veldig mange hovedkort som er kompitable med core duo enda, men jeg har sett litt rundt omkirng og dette har fått ganske greie tilbakemeldinger.

Kabinettet synes jeg er pent. Derfor jeg valgte det. Dessuten har jeg ikke hørt no negativt om det.

Ramen har jeg ikke peiling på. Har bare satt opp noe, så det kan godt mulig være den er skrot. Jeg il uansett ha 2gig.

Prossesoren er nok det jeg er mest sikker på med dette oppsette. Den har jeg ingen planer om å bytte ut.

Grafikk kort: Nå har jo dette kortet blitt satt en del ned i pris, så dette virker for meg som et godt valg.

Hvis noen har noen innspill eller tips om hvorrdan jeg kan forbedre systemet blir jeg glad.

Endret av Guffufs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et bra oppsett, rammen du har valgt er såvist ikke skrot, de er ganske bra.

Hvis du er litt usikker på hvilket HK du skal velge kan du gå for Asus P5W DH, det koster litt mer men støtter crossfire og er meget bra til klokking hvis det er aktuelt.

Har du finne skjerm?

Du bør glede deg til du får det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...