Gå til innhold

W810i på reparasjon

Dre_C

Anbefalte innlegg

Jeg fikk problemer med min SE W810i etter å hatt den i ca en måned. Skjermen ble svart og etter at jeg prøvde å ta ut batteriet og satte det inn igjen sto mobilen bare å blinket. Jeg leverte den inn på Spaceworld og fikk telefonen tilbake etter 19 dager.

Telefonen fungerte fint i 20 timer.... så oppstod samme problemet. Nå leverte jeg den direkte til verkstedet i håp om å få den raskere tilbake denne gangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppstår samme problemet en gang til (for tredje gang) så kan han vel be om å heve kjøpet?

6696027[/snapback]

Det stemmer det. Da har du muligheten å enten heve kjøpet eller kreve noe nytt tilsavrende eller bedre.

Lenke til kommentar

Fikk i dag beskjed om at det ville ta ca en måned før jeg får tilbake telefonen fordi den var sendt til et hovedverksted.

Må jeg virkelig godta dette? Jeg har ikke kjøpt ny telefon for at den skal være på verksted i 2 måneder.

Lenke til kommentar
Fikk i dag beskjed om at det ville ta ca en måned før jeg får tilbake telefonen fordi den var sendt til et hovedverksted.

Må jeg virkelig godta dette? Jeg har ikke kjøpt ny telefon for at den skal være på verksted i 2 måneder.

6729049[/snapback]

Ja, dette må du godta. Du kan hyle og skrike så mye du vil, men dette er ikke grunnlag for heving av kjøpet, jfr rettspraksis.

Du har i alle fall rett på en mobil med samme egenskaper, ergo en annen w810....

Dette er tull. Du har krav på en mobiltelefon som støtter basisfunksjonene til en generell mobiltelefon, dette er per i dag definert til tale og sms.

Hva med å sjekke fakta før man poster noe så bastant.......?

-snubbel

Lenke til kommentar
Herregud, det er uakseptabelt... Jeg hadde tent på alle pluggene iallefall... Virker som du er rimelig rolig utrolig nok... Jaja, får håper den blir fiksa da =)

Lykke til

6730272[/snapback]

Det er det verste du kan gjøre. Å "tenne på alle pluggene" gir kun ett resultat: dårligere service fra butikken. Hva med litt folkeskikk?!??

-snubbel

Lenke til kommentar
Herregud mann, få øya opp fra lovene... Om man er bestemt og sier at dette tilbudet er uakseptabelt er det mulig å få noe bedre.... Men whatever.... Gidder ikke...

6735369[/snapback]

Få øya opp fra lovene?? Lovverket er allerede veldig bra for forbruker. Hvis det var opp til forhandlerne, hadde vi ikke hatt krav på noe som helst av lånetelefon. Det jeg reagerer på, er at du kommer med en påstand om at man har krav på tilsvarende mobil, når dette bare fører til forvirring for trådstarter.

-snubbel

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter at telefonen hadde vært inne på reparasjon i 2 uker, kontaktet jeg butikken der jeg kjøpte telefonen. De kontaktet Sony Ericsson og jeg fikk da en helt ny telefon. Jeg fikk altså en ny telefon før jeg fikk svar på andre reparasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...