Masselin Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei har egentlig et rart problem ikke nok med at pcen kan plutselig skru seg på selvom dette ikke plager meg er det et problem med 3d kortet og vær eneste gang jeg starter pcen/restarter pcen ja rett og slett vær gang den skrus på på nytt må jeg instalere 3d kort driverne på nytt noen måte og stoppe dette på? blir ganske gal av det Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Oj det var ei lang setning uten punktum eller komma. Jeg synest den var litt vanskelig å forstå. Kan du liste opp all maskinvare? (og så kan du gjerne legge den til i profilen din så du slipper å liste den opp igjen) Har du forsøkt med å legge inn Windows på nytt eller prøvd annen harddisk? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Masselin Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Cpu P4 2,8 ghz Gpu Geforce Fx 5700 Hdd Samsung spinpoint Minne Geil Hadde prøvd og reinstalere XP... men cd rommet sa klart nei sist gang jeg prøvde, ved og knuse cd'en til hundrevis av biter. funker fortsatt gjør den og, men har farlig lyst og ta hevn... Har en annen harddisk jeg kunne teste med, men gir det svar på om det er hardisken eller program opsett? kansje det er noe instillinger som gjør at den ikke lagrer system instillinger eller no? Endret 15. oktober 2006 av Masselin Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Sjekk at skjermkortet står skikkelig i. Jeg hadde et lignende problem med et defekt SB Live! lydkort en gang. Windows fant 'ny maskinvare' hver gang jeg startet opp. Lenke til kommentar
Masselin Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 takk for tipest må sjekke det ut og vet faktisk at kortet ikke er skrudd bare satt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå