partat12 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Er Dead Moon og Roky Erickson punk?de er uansett konge 9495485[/snapback] ... Endret 15. november 2012 av Larse_rn Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Garage-Punk? Javel, er det noen som kan anbefale noe god garage-punk da? Endret 16. september 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Garage-Punk? Javel, er det noen som kan anbefale noe god garage-punk da? 9504680[/snapback] .... Endret 15. november 2012 av Larse_rn Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er White Stripes garage punk? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er White Stripes garage punk? 9513403[/snapback] White Stripes har ikke noe med punk å gjøre, de spiller (indie) rock! Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Er White Stripes garage punk? 9513403[/snapback] White Stripes har ikke noe med punk å gjøre, de spiller (indie) rock! 9513609[/snapback] .... Endret 15. november 2012 av Larse_rn Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) ff Endret 23. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Må føye meg til sistemann her: gogol bordello er skikkelig moro, sigøynermusikk med punkattitude! Angående Garage-punk: The Heart Attacks er skikkelig flinke på dette her...! Ellers så er det utrolig vanskelig å lage lister sånn her og nå men kan vel ramse opp noen jeg hører mye på (PS! Her finnes alt fra emo-punkpop til punkmetal-hardcore punk til skapunk) 4 Skins ! 999 7 Seconds Against Me! The Adolescents The Aquabats AFI (Helst det tidlige, men dog så er "Sing the Sorrow" kul) Aggrolites (Backup bandet til Tim Armstrong) The Aller Værste! Angelic Upstart Agent Orange Bad Religion Beatsteaks BEDlight for blueEYES Bombshell Rocks Boomtown Rats (ja bandet med Bob Geldoff) Bøyen Beng Black Flag catch 22 The Clash Casualties Chelsea Cro-Mags Dead Kennedys D.O.A. D.R.I. Devo Dropkick Murphys Early November Eater Fly's From first to last Fuller Generation X Gorilla Biscuit gogol Bordello green Day Guttermouth Gang Green Hot Water Music I against I Jimmy Eat World jet Jets to Brazil Jebediah Jokke med både Tourettes og Valentinerne Jerry's Kids K-? Lagwagon Liliedugg Lawrence Arms Less Than Jake Love equals Death Lower Class Brats Mighty Mighty Bosstones Minor Threat Mekons Mae madness Millencolin Misfits Murder By death (okey ikke egentlig i denne sjangeren, men) My chemical Romance Middle Class Negative Approach No Fun At All NOFX The Outcasts Offspring Plain White T's Presidents of the USA (PUSA) penetration Queers Ramones rancid Randy Rise Against RX Bandits The Ruts SamfunnsHelvete Slits Sex Pistols The Skids Spizzenergi The Saints Saves The Day Scream Streetlight Manifesto SHam 69 Shelter The Stranglers This is me smiling Terrorgruppe Tiger Army Travoltas Trophy Scars Unseen Unwritten Law vandals Voodoo Glow Skulls vanna Void Weezer Warzone X Ray Spex Youth Group Z-? Puh blei alfabetisk detta her.. jaja..enjoy Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det eneste jeg har hørt av punk som jeg har likt er Sex Pistols Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) ll Endret 23. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Liker mye sær Punk/Rock. Ting som Klaxons,Hawkwind, Witchcraft og Roky Erickson. Kan noen anbefale noe som ligner litt, Gjerne med tekster om romvesener, tid og rom, okkulte ting, demoner og engler. Endret 22. september 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det eneste jeg har hørt av punk som jeg har likt er Sex Pistols 9533538[/snapback] Det er det som er skikkelig punk Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Liker mye sær Punk/Rock.Ting som Klaxons,Hawkwind, Witchcraft og Roky Erickson. Kan noen anbefale noe som ligner litt, Gjerne med tekster om romvesener, tid og rom, okkulte ting, demoner og engler. 9548594[/snapback] Tenker du da på psychobilly f.eks? Tiger Army, Horrorpops, 12 Step rebels, Nekromantix, Meteors osv.. Er jo blanding av punk og rockabilly, noe som er litt sært. Også er handler tekstene om det du nevner, dette er nemlig band som har tatt opp arven etter The Misfits... De er dog ikke noe i retningen av Klaxons, som jeg ikke engang vil gå så langt å si er sær punk/rock, bare sært... Men horrormusikk er det! Nærmeste Klaxonsband jeg kommer på i farten, av div. grunner dog, er Test Icicles og Shriekback.. Angående de andre har jeg dessverre ikke peil, men unntak av Roky Erickson som er brilliant! Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) The Casualtiess Endret 30. juli 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Misfits fant vel ikke opp det derre. Roky Erickson er jo fra 60-tallet og Hawkwind fra det tidlige 70-tallet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Linkin Park punk? herregud! Lenke til kommentar
Juden Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 The Hives! Prøv dem! Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Førsteplata til Hives (som forøvrig er veldig bra) vil jeg kalle punk, det som kom etterpå deres er garagerock i samme gate som The Vines. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 The Offspring er nå mitt favoritt punk band da. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kan anbefale alle å sjekke ut NOmeansNo. Herlig musikk. Mener dette er Myspace-sida: www.myspace.com/myspaceiswrong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå