Tomeito Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Egentlig ganske moro med sax, men må innrømme at X Ray Spex aldri har klart å overbevise meg Dette bandet derimot, det overbeviser. Fant ut at det var en ganske så komisk video i tillegg! Og når vi først er i gang: Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 hardcore/crust. Kongelåt. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Heisann. Jeg trenger hjelp til å finne sanger av Linkin Park sjangeren og Limp Bizkit. Så lenge det bare har trøkk i seg og passer til en gaming montage er jeg strålende fornøyd! Takk på forhånd Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvorfor poste det i en punk-tråd? Uansett så er både Linkin Park og Limp Bizkit Nu-Metal. Andre band kan være Korn og P.O.D. f.eks. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Vil anbefale alle å sjekke ut Star Fucking Hipsters, et crack rock steady-band med medlemmer fra band som Leftöver Crack og Choking Victim. Gav etter min mening ut 2008s beste album. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Av de mindre kjente vil jeg anbefale det svenske punkbandet Ebba Grön. vanvittig bra Ebba Grön - Staten och kapitalet Endret 24. mai 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ebba Grön ukjente? Vil si at de er obligatoriske å kjenne til for de som sier de synes punk er gøyal musikk! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ebba Grön ukjente? Vil si at de er obligatoriske å kjenne til for de som sier de synes punk er gøyal musikk! Ukjent nei, men mindre kjent. De er jo ikke akkurat like kjent som Sex Pistols osv. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Greit, leste det litt for kjapt. Kan anbefale The Loved Ones for de som liker litt mer rolig melodisk hardcore punk blanda med rock'n'roll tendenser med personlige tekster. Og nå som sommern er på vei, eller allerede der, The Bouncing Souls, som må kanskje være det ultimate sommerpunk bandet ever! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Oppdaga Kjøtt for første gang i dag! Ja, jeg har hørt det før, men har aldri liksom aldri greid å likt det noe særlig. Men fyfaen for ett fantasktisk band! Flue har stått i repeat hos meg Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kjøtt er briljant, ja. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har kun hørt to sanger av Kjøtt. Det er Flue og Urbane problemer. Noen som vet hvor man kan finne flere låter gratis? De jeg har hørt ligger på Spotify Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Kan kjøpes på Platekompaniet Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Rimelige priser på de der, takk. Tenker jeg kjøper når jeg har fått lønning Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kjøtt er fete greier. Youtube har littegrann: Elektrisk, Nå vil jeg ikke leke med teitinger mer, Beat allegro 160, . Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Stilige sanger det der, takker. Lurer på hvorfor Kjøtt ikke er så veldig kjent, er ikke mange jeg kjenner som har hørt om bandet. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fordi man ofte avfeier norskspråklig "rock" med DeLillos, Jokke og Postgirobygget (ikke noen vonde ord om de to første!), selv om det finnes en god del mer av god norsksprålig rock Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kjøtt er megapop hos punkerne. de var et punkeband, så det er vel ikke så rart at deres populæritet har begrenset seg til nettopp det. Lenke til kommentar
Wilzon Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Treble Charger Unwritten Law Fenix TX Social Distortion Against me! No use for a name Lagwagon Not available Craig`s brother (kanskje litt mer pop-punk) Bigwig http://www.youtube.com/watch?v=nwlPC4IBbIs Endret 1. juli 2009 av Wilzon Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Får reklamere litt for et band jeg hørte på månefestivalen. Det var skikkelig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå