Coa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Et par sanger The Briggs Se filmen hos Youtube Millencolin Se filmen hos Youtube Off With Their Heads Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 vet ikke om det er sagt før, men RAMOOOOOONES. haha. de er morsomme Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Et par sanger The Briggs Se filmen hos Youtube Oooh, albumet "Numbers" er ekstremt fett. Har dog ikke hørt mer enn den sangen der fra det nye albumet, men albumet før det var en liten skuffelse... Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 hva synes folk om The Ergs! da? greit at de spiller med Hüsker Dü tattovert i panna, men faen for et band! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har de ikke kasta inn håndklet? I så fall er det synd, for "dorkrockcordrod" (?) er en veldig god plate. Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det bare jeg her som digger amerikanske Tragedy? Jævlig fet crust punk. Fint band for de som vil ha det tungt, pessimistisk og litt melodiøst når det passer seg. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har de ikke kasta inn håndklet? I så fall er det synd, for "dorkrockcordrod" (?) er en veldig god plate. de har desverre det. den heter forøvrig dorkrockcorkrod. og den ér veldig god, slik som alle de andre skivene! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 vet ikke om det er sagt før, men RAMOOOOOONES. haha. de er morsomme Morsomme? Kanskje i 12 sekunder. Så er de bare latterlig kjedelige resten. Gode er de ihvertfall ikkje Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Pixies, genialt band som faktisk er favoritten min for tiden. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Pixies, genialt band som faktisk er favoritten min for tiden. argh. det er derfor jeg ville lage en pønxtråd. her er det jo mer rock det går i. men moderatorene sa nei, da jeg kunne jo bare bruke denne rocketråden. heh. men ja jo for all del. Pixies er et bra band! og Surfer Rosa er knall. spesielt Where Is My Mind? Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva skal man starte med av Bad Religion? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva skal man starte med av Bad Religion? alt fra Generator og bak er ok. dersom det står "Atlantic Records" på coveret, så burde du nok holde deg unna. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Synes nå at New America er en knakende god plate, men skal man starte et sted, er min anbefaling Suffer, en kanonplate Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vet ikke helt hvilken type punk du er ute etter, men tok noen random skate-punk sanger: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Si ifra hvis du trenger mer Skate-punk Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skal du ha skatepunk er min største anbefaling gode gamle NUFAN! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hvis det ikke er nevnt vil jeg anbefale Suicidal Tendencies. Det er ikke ett reint punk band akkurat, men de par første cd'ene er veldig/ganske preget av skate og hardcore punk. Bandet spiller hovedsaklig en blanding av thrash metal og skate punk. Sjekk ut albumene Sucidal Tendencies og Join The Army . Resten av de albumenederes er mye mer Thrash inspirert. Endret 20. mai 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Djum Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 The Offsping og Anti-Flag er to punkband jeg har sansen for. The Kids Aren't Alright er en sang jeg anbefaler på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå