LAUKzz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 mine favoritter innen punk er vel turbonegro, sex pistols og the ramones. hører mest på ramones, da Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Fant ikke denne tråden før nå. Strålende! Jeg kan nevne noen av mine favoritt-punkband: Television The Fall Joy Division The Birthday Party Sonic Youth (grenseland?) The Mojomatics The Sonics Joy Division er vel også i grenseland, de er vel nærmere Post-punk/New wave om vi skal runke skikkelig. Sonic Youth er alternative så det holder. Dermed ikke sagt at punkere ikke digger banda. De har jo punk attitude så det spyr. Television har faktisk blitt både regnet som proto-punk og post-punk; det sier litt hvilken innflytelse de hadde på den tiden. Utrolig bra band. Herlig liste forøvrig Endret 30. september 2008 av tjalla Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Municipal Waste (Thrash/Crossover)(Har veldig mye Punk is seg) Totalt Jävla Mörker (Crust/Hardcore) Skitsystem (Crust Punk) Lars Fredriksen And The Bastards The Exploited - BEAT THE BASTARDS!!!!! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) (gamle) Turboneger er jo punk! Spessielt Ass Cobra. Denim Demon Endret 1. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
SunnyMJ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Et av mine favoritt band er The Living End. Det er et australsk Punkabilly/Psychobilly band. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 bra rock er vel led zeppelin, green day, acdc, kiss osv. osv. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Skambankt og Simple Plan er mine Punk favoritter. Innen rock så blir det Acdc, guns..., de mer vanlige kjente. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Eh- Simple Plan. Ok, fint for deg. Skambakt lager kosli musikk, though Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Life... But How To Live It Hanson Brothers Bøyen Beng Toy Dolls Transplants Misfits Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bad Religion Anti-Flag The Offspring The Automatic The Ataris Nofx Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Eh- Simple Plan. Ok, fint for deg. Skambakt lager kosli musikk, though Eh- SobrietyMisfit. Virker ikke akkuratt ut som DU respekterer andres musikk smak. Hva med at du skriver dine favoritt punk band så kan jeg legge en en "Eh" eller "Blæh" komentar til deg også. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Life... But How To Live ItHanson Brothers Bøyen Beng Toy Dolls Transplants Misfits Kan du anbefale en bra Misfits sang? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Life... But How To Live ItHanson Brothers Bøyen Beng Toy Dolls Transplants Misfits Kan du anbefale en bra Misfits sang? helena<3 Lenke til kommentar
catolap Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kan du anbefale en bra Misfits sang? Last Caress, Attitude, Die Die My Darling, Saturday Night. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kan du anbefale en bra Misfits sang? Rat Fink Children in heat Helena Attitude Last Caress Dust to Dust Noen av mine favoritter... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kan du anbefale en bra Misfits sang? Rat Fink Children in heat Helena Attitude Last Caress Dust to Dust Noen av mine favoritter... Okey, takk Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 For guds skyld sjekk ut Dig Up Her Bones!! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Eh- Simple Plan. Ok, fint for deg. Skambakt lager kosli musikk, though Eh- SobrietyMisfit. Virker ikke akkuratt ut som DU respekterer andres musikk smak. Hva med at du skriver dine favoritt punk band så kan jeg legge en en "Eh" eller "Blæh" komentar til deg også. Jeg mente virkelig at det er fint for deg at du liker Simple Plan, men det er vel heller beskrivelsen av hvilken type musikk de lager "eh" sikter til, og om det passer inn her. Noe det forsåvidt kanskje gjør, men det kommer ofte ubekvemsord når man sier noe ala "Fav. punk band er Simple Plan, Good Charlotte" etc., fordi det er så mange som mener at de banda har lite med "punk" å gjøre. Simple Plan speller heller poprock, mener jeg for eksempel (selv om de jo sikkert har blitt inspirert av punk musikk...) Men du kom med en utfordring om at jeg skal skrive mine favoritt punkband, så: The Clash, The Adolescents, Dead Kennedys, Hüsker Dü og Rise Against. Der kan man ihvertfall ikke diskutere noe angående punk-betegnelsen. Kan jo forsåvidt nevne at jeg også er glad i Jimmy Eat World, Brand New og Death Cab for Cutie, men det er ikke punk, så derfor nevnes de ikke her, selv om jeg akkurat gjordet det... d'oh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå