Gå til innhold

Kvedsmusikk aka chillout

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enigma og enya er meget digg å slappe av til. Kanskje ikke den type musikk du søker.

Ellers kan angels chill trance essentials være noe for deg også. De har 3 dobbelt-cd album jeg vet om ihvertfall. Det er chill versjoner av trance låter og noe annen type musikk. Det vil ikke si at det er trance sjanger, dette er rein chillout musikk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

*Mark Knofler/Dire Straits

*Pink Floyd: mye rar musikk, men noe er sinnsykt bra, f.eks: Wish You Were Here, Learning To Fly, Comfortably Numb etc.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den siste platen til Jean Michel Jarre. Syntes det var ganske behagelig musikk. Kan tenke meg at det blir kjedelig for noen, men det slo ann hos meg etter å ha hørt litt.

Air og Cafe del mar er ting som alltid er kos å høre på om kvelden.

Lenke til kommentar

Sju på rappen:

Annie - "My Best Friend"

Gotan Project - "Amor Porteña"

Mattafix - "555"

Max Romeo & the Upsetters - "Chase the Devil"

OOFOTR II - "Meeting Of The Hidden"

Ravi + Karin Krog - "Laik Dæt"

Seeed feat. Cee-Lo Green - "Rise and shine"

Lenke til kommentar

Dersom jeg skal "slække" så hører jeg ofte på Pink floyd eller Led Zeppelin. Digg musikk, og fete gitar riff. Men dersom du skal slække så mye at du nesten skal sove ville jeg anbefalt Death Cab For Cutie og The postal service. Rolig og digg musikk. Særlig the postal service. De er veldig like da sett at vokalisten er den samme i begge band=P

Sanger jeg ville anbefalt er fra Death Cab; What Sarah Said, Some day you will be loved, soul meets body, summer skin ect.

Fra Postal Serviceer det særlig to sanger som er dritfete; Such Great Heights og Sleeping in (den er fet å høre på med øreplugger;P)

EDIT; The Cure er også bra for å roe litt ned;)

Endret av Ida=D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...