Empire of the Sub Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! jeg liker kveldsmusikk, når jeg snakker om kveldsmusikk mener jeg musikk som: Khonnor The Knife Aphex Twin Chillout m.m Har dere annet "kveldsmusikk" å anbefale ? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Sjekk ut Isis - Panopticon albumet. Beste mix av chillout og prog.metal jeg har hørt i nyere tid. Det er hvertfall de jeg "slapper mest av" å høre på nå for tiden Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 brian eno. music for airports, the plateaux of mirror og apollo (...) er fine album. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ulver - Kveldssanger <-- Sier seg nesten selv med den albumtittelen. Knæll album. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Takker så mye Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Thomas Dybdahl - That Great October Sound - Herlig avslapningsmusikk. Vakre toner på akkustisk gitar + utrolig behagelig stemme = Agalloch - The Mantle - Herlig melankolsk, atmosfærisk og ganske unik folkemusikk. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Mark Knopfler? Sailing to Philadelphia, Silvertown Blues... Du finner de på albumet Sailing to Philadelphia. Fin musikk når du ikke føler for å hoppe mellom tak, gulv og vegger. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Enigma og enya er meget digg å slappe av til. Kanskje ikke den type musikk du søker. Ellers kan angels chill trance essentials være noe for deg også. De har 3 dobbelt-cd album jeg vet om ihvertfall. Det er chill versjoner av trance låter og noe annen type musikk. Det vil ikke si at det er trance sjanger, dette er rein chillout musikk. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har sovna til Sigur Rós - Ágætis Byrjun omtrent kvar kveld i snart 2mnd. <3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 *Mark Knofler/Dire Straits *Pink Floyd: mye rar musikk, men noe er sinnsykt bra, f.eks: Wish You Were Here, Learning To Fly, Comfortably Numb etc. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Björk - Debut.. herlig plate! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ulver - Kveldssanger <-- Sier seg nesten selv med den albumtittelen. Knæll album. 6689224[/snapback] *Elske på kveldssanger* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Coax - Cinematica er et nydelig album å slappe av til. Du finner det i "Musikkskapning"delen av forumet. Kveldssanger er et mesterverk. Og selvfølgelig, om du er i godt humør skal slappe av er det meste av Bob Marley anbefalt. Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Metallica! Metallica:) eneste chillemusikken jeg hører på er det:) Enter Sandman osv Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har nevt dem før og nevner dem igjen: Nova Nova. I tillegg inneholder Dire Straits' album "Brothers in Arms" noen chille låter. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg kjøpte den siste platen til Jean Michel Jarre. Syntes det var ganske behagelig musikk. Kan tenke meg at det blir kjedelig for noen, men det slo ann hos meg etter å ha hørt litt. Air og Cafe del mar er ting som alltid er kos å høre på om kvelden. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Sju på rappen: Annie - "My Best Friend" Gotan Project - "Amor Porteña" Mattafix - "555" Max Romeo & the Upsetters - "Chase the Devil" OOFOTR II - "Meeting Of The Hidden" Ravi + Karin Krog - "Laik Dæt" Seeed feat. Cee-Lo Green - "Rise and shine" Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Thomas Dybdahl - That Great October Sound - Herlig avslapningsmusikk. Vakre toner på akkustisk gitar + utrolig behagelig stemme = 6690023[/snapback] Støttes! Det albumet er helt knall. Ellers så blir det mye Pink Floyd på kveldstider hvis det er helt slækk stemning. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Dersom jeg skal "slække" så hører jeg ofte på Pink floyd eller Led Zeppelin. Digg musikk, og fete gitar riff. Men dersom du skal slække så mye at du nesten skal sove ville jeg anbefalt Death Cab For Cutie og The postal service. Rolig og digg musikk. Særlig the postal service. De er veldig like da sett at vokalisten er den samme i begge band=P Sanger jeg ville anbefalt er fra Death Cab; What Sarah Said, Some day you will be loved, soul meets body, summer skin ect. Fra Postal Serviceer det særlig to sanger som er dritfete; Such Great Heights og Sleeping in (den er fet å høre på med øreplugger;P) EDIT; The Cure er også bra for å roe litt ned;) Endret 22. august 2006 av Ida=D Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Sasha - Requiem Denne likte jeg godt som avslapningsmusikk. Usikker på resten av Air Drawn Daggers-plata, da jeg ikke har skaffet den ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå