Gå til innhold

Gode innlegg ?


wuw

Anbefalte innlegg

Vil med dette innlegget sette fingeren på all den "fantasiske" og "gode" nett-etikkenten her på forumet.

 

Det finns så mange "artig" karer der ute som ikke ser ut til og ha fått nok oppmerksomhet fra pappa og mamma i barndommen.

 

Ja det ser sannelig sånn ut, da det på mange poster her på forumet bli skrevet med SVÆRE bokstaver og masse utropstegn (!!!!!!!!)

pluss att man gjerne tar en "liten "luring" får og få oppmerksomhet

 

Ett typisk EKS på en "liten luring er"

denne overskriften på sin post :

 

 

HJELP !!! PC-en MIN TOK FYR !!!

 

 

etterpå når du åpner posten så står det

EKS:

Ja det kunne ha skjedd hadde jeg glemt og slå av kokeplaten eller en sånn "seriøs" "unnskjylding

 

hehe ja noen gjør alt for og få oppmerksomhet

 

kanksje mamman og pappan ikke var der i barndommen ?

Eller kanksje ingen vil høre på dem der "hjemme" ?

 

Hmm skal nok innrømme att jeg er vel selv ikke av de beste når det gjelder dette, men jeg har sett EKS på mye værre enn meg :smile:

 

Så jeg sier bare vær nå litt seriøs når du skriver din post,

ikke ROP "MAMMA HJELP" eller "PAPPA HJELP" (methaphoricly speaking)

 

Husk vi hører deg uansett, og jeg er sikker på att de fleste liker ett seriøst innlegg med en skikkelig feilbeskrivelse. uten masse tull og tøss :smile:

:smile: :smile: :smile: ok litt da ... hehehehehehehheheheh :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er også viktig at alle plasserer trådene sine i riktige kategorier. Det vil gjøre det hele langt mer brukervennlig.

 

Per idag ligger vi på 700-800 nye meldinger i døgnet, og da er det veldig fint om disse sorteres i størst mulig grad.

 

Les beskrivelsesteksten på forum.hardware.no for å finne ut hvilke meldinger som hører til de ulike kategoriene.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...