Iris_L Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg vet ikke om dette innlegget er i rett kategori, men om det ikke er det så håper jeg at noen kan hjelpe meg med å flytte det. Altså feg har kommet til der man skal skrive inn i installasjonen: Server: Brukernavn: Passord: Installasjonsmappe: Jeg kommer meg ikke inn, så derfor ga jeg skrivetilgang manuelt, men ingenting skjer.. Noen som kan veilede meg litt? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 SMF forum hvor kan jeg laste det ned ? vet ikke hvorfor sry :/ men har lyst til og prøve det sjøl Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 SMF forum hvor kan jeg laste det ned ? vet ikke hvorfor sry :/ men har lyst til og prøve det sjøl 6688105[/snapback] Her kan du laste det ned: http://www.simplemachines.org/download Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Grievdus: Du kunne ikke ha gleden av å fortelle meg hvordan du installerte ditt forum? Hvis du har lastet det ned da.. Jeg får liksom ikke ftp opplysningene til å stemme.. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Grievdus: Du kunne ikke ha gleden av å fortelle meg hvordan du installerte ditt forum? Hvis du har lastet det ned da.. Jeg får liksom ikke ftp opplysningene til å stemme.. 6688271[/snapback] kommer ikke inn på sia engang jeg :S Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvis dere ikke vet hvordan dere logger dere på med ftp til domenet deres så ville jeg ha ventet med å putte opp et forum Les litt rundt om på nettet, og les mailen fra hosten deres om ftp informasjomn Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Hvis dere ikke vet hvordan dere logger dere på med ftp til domenet deres så ville jeg ha ventet med å putte opp et forum Les litt rundt om på nettet, og les mailen fra hosten deres om ftp informasjomn 6688354[/snapback] Jeg har jo et phpbb forum fra før av, men jeg vil konvertere til SMF. Det står ikke noe i mailen, utenom informasjonen som jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Altså her er det jeg har prøvd: Server: ftp.sideadresse.no / www.sideadrese.no / talkactive.net / "tall adresse" Brukernavn: ftp brukernavn Passord: ftp passord Installasjonsmappe: /usr/forumet Noe som er galt? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Jeg fikset det mauelt Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 kommer enda ikke på siden jeg Iris_L hvorfor Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 kommer enda ikke på siden jeg Iris_L hvorfor 6690165[/snapback] Går inn her da, og videre på download: http://www.simplemachines.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå