Gamlemor Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det skumle med A gi sperm er jo at du kan ende opp med A ha sex med din egen datter :O. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det skumle med A gi sperm er jo at du kan ende opp med A ha sex med din egen datter :O. 6697297[/snapback] Sjansen for det er vel ganske minimal . Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg registrerte meg selv som blodgiver for tre dager siden. Ved SUS (Stavanger UniveristetsSykehus) får man enten 40 kr. kontant, eller en gave som tilsvarer dette (for sykehuset). Man kan velge mellom en "kom og gi blod -sekk", en lommelykt eller et håndkle. For øvrig får man en halv liter læskedrikk gratis for å holde vann -nivået i kroppen oppe. Om reiseutgifter dekkes vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det skumle med A gi sperm er jo at du kan ende opp med A ha sex med din egen datter :O. 6697297[/snapback] Oi. Aldri tenkt på det. Men heldigvis er vi få som voldtar barn da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg registrerte meg selv som blodgiver for tre dager siden.Ved SUS (Stavanger UniveristetsSykehus) får man enten 40 kr. kontant, eller en gave som tilsvarer dette (for sykehuset). Man kan velge mellom en "kom og gi blod -sekk", en lommelykt eller et håndkle. For øvrig får man en halv liter læskedrikk gratis for å holde vann -nivået i kroppen oppe. Om reiseutgifter dekkes vet jeg ikke. 6697354[/snapback] Lol, jeg hadde ikke gidded å blø for 40 kroner. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg registrerte meg selv som blodgiver for tre dager siden.Ved SUS (Stavanger UniveristetsSykehus) får man enten 40 kr. kontant, eller en gave som tilsvarer dette (for sykehuset). Man kan velge mellom en "kom og gi blod -sekk", en lommelykt eller et håndkle. For øvrig får man en halv liter læskedrikk gratis for å holde vann -nivået i kroppen oppe. Om reiseutgifter dekkes vet jeg ikke. 6697354[/snapback] Lol, jeg hadde ikke gidded å blø for 40 kroner. 6697505[/snapback] Vet ikke om du kødder eller ikke men. Hvis du ikke gjør det, så har du nok ikke helt skjønt poenget med å gi blod. Man blir ikke akkurat rik av å få 40 kroner hver tredje måned. Tenk deg hvis du har vært i en trafikkulykke, og du dør hvis du ikke får blod. Ville du ikke vært takknemlig for alle de som har gitt blod for at du skal leve? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vet ikke om du kødder eller ikke men. Hvis du ikke gjør det, så har du nok ikke helt skjønt poenget med å gi blod. Man blir ikke akkurat rik av å få 40 kroner hver tredje måned. Tenk deg hvis du har vært i en trafikkulykke, og du dør hvis du ikke får blod. Ville du ikke vært takknemlig for alle de som har gitt blod for at du skal leve? 6698045[/snapback] Tenk så mye mer blod de hadde fått hvis det hadde vært høyere betaling, jeg hadde gjerne betalt for blod hvis jeg hadde vært i en traffikulykke.. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vet ikke om du kødder eller ikke men. Hvis du ikke gjør det, så har du nok ikke helt skjønt poenget med å gi blod. Man blir ikke akkurat rik av å få 40 kroner hver tredje måned. Tenk deg hvis du har vært i en trafikkulykke, og du dør hvis du ikke får blod. Ville du ikke vært takknemlig for alle de som har gitt blod for at du skal leve? 6698045[/snapback] Tenk så mye mer blod de hadde fått hvis det hadde vært høyere betaling, jeg hadde gjerne betalt for blod hvis jeg hadde vært i en traffikulykke.. 6698193[/snapback] Trodde jeg hadde sett det før her på denne diskusjonen, men fant det ikke Der sto det noe sånt: "Problemet med å sette opp prisen vil være at flere ljuger på det arket hvor de må fylle ut masse personopplysninger for å tjene en slant" Det hadde vel ikke vært kult om du fikk blod fra en med HIV vel? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Derfor det kan være en idê å kanskje bare ta en liten dråpe av blodet og analysere det, for så å gi honoraret etter at det har blitt godkjent. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vet ikke om du kødder eller ikke men. Hvis du ikke gjør det, så har du nok ikke helt skjønt poenget med å gi blod. Man blir ikke akkurat rik av å få 40 kroner hver tredje måned. Tenk deg hvis du har vært i en trafikkulykke, og du dør hvis du ikke får blod. Ville du ikke vært takknemlig for alle de som har gitt blod for at du skal leve? 6698045[/snapback] Tenk så mye mer blod de hadde fått hvis det hadde vært høyere betaling, jeg hadde gjerne betalt for blod hvis jeg hadde vært i en traffikulykke.. 6698193[/snapback] Trodde jeg hadde sett det før her på denne diskusjonen, men fant det ikke Der sto det noe sånt: "Problemet med å sette opp prisen vil være at flere ljuger på det arket hvor de må fylle ut masse personopplysninger for å tjene en slant" Det hadde vel ikke vært kult om du fikk blod fra en med HIV vel? 6698228[/snapback] De tester bloded.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vet ikke om du kødder eller ikke men. Hvis du ikke gjør det, så har du nok ikke helt skjønt poenget med å gi blod. Man blir ikke akkurat rik av å få 40 kroner hver tredje måned. Tenk deg hvis du har vært i en trafikkulykke, og du dør hvis du ikke får blod. Ville du ikke vært takknemlig for alle de som har gitt blod for at du skal leve? 6698045[/snapback] Tenk så mye mer blod de hadde fått hvis det hadde vært høyere betaling, jeg hadde gjerne betalt for blod hvis jeg hadde vært i en traffikulykke.. 6698193[/snapback] Trodde jeg hadde sett det før her på denne diskusjonen, men fant det ikke Der sto det noe sånt: "Problemet med å sette opp prisen vil være at flere ljuger på det arket hvor de må fylle ut masse personopplysninger for å tjene en slant" Det hadde vel ikke vært kult om du fikk blod fra en med HIV vel? 6698228[/snapback] De tester bloded.. 6699301[/snapback] Nei. De hadde ikke råd til å teste det, fordi folk som deg løy for å få penger. Du kræsjer bilen og dør av HIV. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Nei. De hadde ikke råd til å teste det, fordi folk som deg løy for å få penger. Du kræsjer bilen og dør av HIV. 6701008[/snapback] Selfølgelig blir det testa! Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg registrerte meg selv som blodgiver for tre dager siden.Ved SUS (Stavanger UniveristetsSykehus) får man enten 40 kr. kontant, eller en gave som tilsvarer dette (for sykehuset). Man kan velge mellom en "kom og gi blod -sekk", en lommelykt eller et håndkle. For øvrig får man en halv liter læskedrikk gratis for å holde vann -nivået i kroppen oppe. Om reiseutgifter dekkes vet jeg ikke. 6697354[/snapback] Lol, jeg hadde ikke gidded å blø for 40 kroner. 6697505[/snapback] Vet ikke om du kødder eller ikke men. Hvis du ikke gjør det, så har du nok ikke helt skjønt poenget med å gi blod. Man blir ikke akkurat rik av å få 40 kroner hver tredje måned. Tenk deg hvis du har vært i en trafikkulykke, og du dør hvis du ikke får blod. Ville du ikke vært takknemlig for alle de som har gitt blod for at du skal leve? 6698045[/snapback] Jeg kommer ikke til å gi blod for pengene, selvom det alltid er greit å ha en "kom og gi blod -sekk" liggende. Hovedrgunnen til at jeg registrerte meg som blodgiver er at (selvom det ikke er bevist) det sannsynligvis er sunt. Det er ihvertfall ikke usunt; man fjerner gammelt blod og produserer nytt samtidig som man kanskje forbedrer kroppens evne til å produsere nytt blod hvis uhellet er ute. Selvfølgelg kommer de etiske grunnene i tillegg... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Men faen da, jeg har også lyst til å tjene penger på å runke 6689848[/snapback] runker man, eller bruker man en maskin? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Men faen da, jeg har også lyst til å tjene penger på å runke 6689848[/snapback] runker man, eller bruker man en maskin? 6717181[/snapback] Ifølge en quote fra en sædbank lengre opp så kan man runke hjemme og ta med prøva eller runke i et avlukk på laboratoriet . Spruter vel oppi et glass regner jeg med . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå