Gå til innhold

Den store magetråden!


Anbefalte innlegg

Ville ikke si fiberkjeks er særlig godt ... og du skal spise nokså mange for å erstatte 6 brødskiver, med mindre brødskivene er relativt tynne da ....

6918102[/snapback]

 

Det var metthetsfølelsen han snakket om, ikke tilsvarende kalorier for 6 brødskiver.

 

Bare husk å ha rikelig med cottage cheese på, og ennå bedre hvis du har masse grønt oppå der igjen seff, da har du et måltid som metter. Masse fiber og masse protein. Drikk gjerne 2-3 store glass vann før du spiser.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eh, ikke helt sikker. Det varierer endel tror jeg. Men jeg blir veldig mett av det og så er det lite kalorier i det, veldig lite, smaker godt også.

6917660[/snapback]

Høres ivertfal godt ut :)

 

Btw noen som vet hvordan man trener de nederste magemusklene? (uten maskiner).

6917697[/snapback]

 

Benhev trener de to nederste rutene.

Lenke til kommentar
Eh, ikke helt sikker. Det varierer endel tror jeg. Men jeg blir veldig mett av det og så er det lite kalorier i det, veldig lite, smaker godt også.

6917660[/snapback]

Høres ivertfal godt ut :)

 

Btw noen som vet hvordan man trener de nederste magemusklene? (uten maskiner).

6917697[/snapback]

 

Benhev trener de to nederste rutene.

6918910[/snapback]

Beina 90% eller 45% opp? Vet ikke så mye om forskjellige situps akkurat :)

 

Edit: Har tenkt å prøve deffingen uka som kommer: 1 time sykkling hver dag, kickboxing og styrketrening. Få i seg minst mulig karbohydrater. Ikke spise brød.

Endret av DNA=)
Lenke til kommentar
Eh, ikke helt sikker. Det varierer endel tror jeg. Men jeg blir veldig mett av det og så er det lite kalorier i det, veldig lite, smaker godt også.

6917660[/snapback]

Høres ivertfal godt ut :)

 

Btw noen som vet hvordan man trener de nederste magemusklene? (uten maskiner).

6917697[/snapback]

 

Benhev trener de to nederste rutene.

6918910[/snapback]

Beina 90% eller 45% opp? Vet ikke så mye om forskjellige situps akkurat :)

 

Edit: Har tenkt å prøve deffingen uka som kommer: 1 time sykkling hver dag, kickboxing og styrketrening. Få i seg minst mulig karbohydrater. Ikke spise brød.

6919095[/snapback]

 

hever du bena 90% grader så får du de rette magemusklene

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En fetisj er en "gjenstand som brukes i den hensikt å bli seksuelt opphisset" (hentet fra Ordboka). LarsP sier at du har en fetisj for mager, altså at du blir opphisset av å se på forskjellige mager folk legger ut her. :p Men det var nok bare en spøk vettu ...

7000288[/snapback]

`

 

det håper jeg hvertfall :p

nei poenget er jo og se hvem som har mest markerte muskler da vet dere :!:

 

edit: er det noen jenter som legger ut magene sine da kan det nokk bli en fetisj

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar

Sitter å ser på side 3.. Må bare si til The_Hurricane at jeg ikke skjønner deg =P Først klager du på at folk legger ut bilde av hele overkroppen og ikke magen, så kommer du og gjør akkurat det samme.. Men mange bra trente kropper her da=P Nerder må ikke ha ølmage ser jeg ;)

Lenke til kommentar
Sitter å ser på side 3.. Må bare si til The_Hurricane at jeg ikke skjønner deg =P Først klager du på at folk legger ut bilde av hele overkroppen og ikke magen, så kommer du og gjør akkurat det samme.. Men mange bra trente kropper her da=P Nerder må ikke ha ølmage ser jeg ;)

7022687[/snapback]

Litt enig her da.. Men leser du den ene posten så skrev han en eller annen forklaring på hvorfor han gjorde det.. Det ble kommentert tidligere :!:

Lenke til kommentar
Åja, beklager =P Men det var litt arti å se =)

7025028[/snapback]

Ittno å beklage da.. Jeg bare gjorde deg oppmerksom på det..

 

Post magen din du å?

 

Jeg trener min for harde livet, ser resultater nå ja :cool: Dama syns det samme så da er jeg på riktig kjøl. Bortsett fra alt usunne jeg spiser, 6.90,- hg på narvensen overalt jo, kjøper jo hver dag da :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...