Grievdus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Detta er da magan min da. 6703368[/snapback] vill virkelig si jeg er imponert Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Detta er da magan min da. 6703368[/snapback] vill virkelig si jeg er imponert 6705042[/snapback] Takk for det. Tok det bildet mest fordi jeg hadde kommentert at du tok av hele overkroppen, så da måtte jeg gjøre det jeg og :!: Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Detta er da magan min da. 6703368[/snapback] vill virkelig si jeg er imponert 6705042[/snapback] Takk for det. Tok det bildet mest fordi jeg hadde kommentert at du tok av hele overkroppen, så da måtte jeg gjøre det jeg og :!: 6707448[/snapback] vi må få en sjangs til og vise oss vettdu bare tuller Endret 19. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Håper det kommer noen flere folk med mager her da Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Håper det kommer noen flere folk med mager her da 6708993[/snapback] Ja, folk uten mager er liksom litt ekle å se på :!: Ok.. Har ikke trent på ett år, så magen er litt...udefinert, men likevel ok. Har begynt å trene igjen nå, så den blir nok bedre. Men som jente har jeg ikke lyst på like store muskler som dere andre som har postet, hehe. Så ikke skrik. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det gjør meg antageligvis til den største wow nerden her men det først jeg tenke da jeg gikk inn på sia var Mage betydningen av wow...... Beklager bare ot i denne posten. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Håper det kommer noen flere folk med mager her da 6708993[/snapback] Ja, folk uten mager er liksom litt ekle å se på :!: Ok.. Har ikke trent på ett år, så magen er litt...udefinert, men likevel ok. Har begynt å trene igjen nå, så den blir nok bedre. Men som jente har jeg ikke lyst på like store muskler som dere andre som har postet, hehe. Så ikke skrik. 6716846[/snapback] Bra at jenter også legger inn magen sin her Det er vel heller ikke målet at jenter skal ha six-pack så. Jeg hadde blitt skuffa hvis en jente hadde hatt større muskler enn meg Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Håper det kommer noen flere folk med mager her da 6708993[/snapback] Ja, folk uten mager er liksom litt ekle å se på :!: Ok.. Har ikke trent på ett år, så magen er litt...udefinert, men likevel ok. Har begynt å trene igjen nå, så den blir nok bedre. Men som jente har jeg ikke lyst på like store muskler som dere andre som har postet, hehe. Så ikke skrik. 6716846[/snapback] sexy mage det der ^^ Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Håper det kommer noen flere folk med mager her da 6708993[/snapback] Ja, folk uten mager er liksom litt ekle å se på :!: Ok.. Har ikke trent på ett år, så magen er litt...udefinert, men likevel ok. Har begynt å trene igjen nå, så den blir nok bedre. Men som jente har jeg ikke lyst på like store muskler som dere andre som har postet, hehe. Så ikke skrik. 6716846[/snapback] Den magen hadde en del muskler til og være jente da.. Hva har du begynnt og trene da? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Den magen hadde en del muskler til og være jente da.. Hva har du begynnt og trene da? 6720148[/snapback] Jeg velger å ta det som et kompliment Jeg trener fotball tre ganger i uken og tar litt armhevninger/sit-ups sånn hjemme. Så har jeg hund som jeg går tur med i raskt tempo sånn ca 40 min + hver dag. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Den magen hadde en del muskler til og være jente da.. Hva har du begynnt og trene da? 6720148[/snapback] Jeg velger å ta det som et kompliment Jeg trener fotball tre ganger i uken og tar litt armhevninger/sit-ups sånn hjemme. Så har jeg hund som jeg går tur med i raskt tempo sånn ca 40 min + hver dag. 6722337[/snapback] bra da;) Ja var et kompliment.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Takk for det. Tok det bildet mest fordi jeg hadde kommentert at du tok av hele overkroppen, så da måtte jeg gjøre det jeg og :!: 6707448[/snapback] Går og kritiserer fyren opp til flere ganger, og du ender opp med å gjøre akkurat det samme? Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Takk for det. Tok det bildet mest fordi jeg hadde kommentert at du tok av hele overkroppen, så da måtte jeg gjøre det jeg og :!: 6707448[/snapback] Går og kritiserer fyren opp til flere ganger, og du ender opp med å gjøre akkurat det samme? 6728656[/snapback] Det var derfor jeg gjorde det ja......... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 haha..riktig sagt.. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Får legge ut et bildet jeg også da. Endret 10. mai 2007 av madgringo Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Du hadde tydlige magemuskler, men vill ikke akkurat kalle det pent.. Har du veldig lav fettprosent eller noe? Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Du hadde tydlige magemuskler, men vill ikke akkurat kalle det pent.. Har du veldig lav fettprosent eller noe? 6750336[/snapback] Det var jo et hyggelig svar da -shark. Det er jo ikke noe unormalt med sånn grøft. Det er vel sikkert arvelig hvordan musklene ser ut, men mange av vennene mine har også sånn. Behøver ikke bety at han har veldig lav fettprosent. Kan også være at han har mye magemuskler.... Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Du hadde tydlige magemuskler, men vill ikke akkurat kalle det pent.. Har du veldig lav fettprosent eller noe? 6750336[/snapback] Det var jo et hyggelig svar da -shark. Det er jo ikke noe unormalt med sånn grøft. Det er vel sikkert arvelig hvordan musklene ser ut, men mange av vennene mine har også sånn. Behøver ikke bety at han har veldig lav fettprosent. Kan også være at han har mye magemuskler.... 6750400[/snapback] Har ikke særlig lav fettprosent, liker heller forklaringen til Hurricane med at det e rmye muskler Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Fortell litt om treningsmetodene dine da? Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Fortell litt om treningsmetodene dine da? 6750884[/snapback] Jeg tar situps i en slags skrå benk så det blir litt tyngre(tror jeg:P) med en 10 kilos vekt bak nakken. Tar 20-25 slike og har begynt i det siste å ta skrå situps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå