Hi-DEQ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Noen som vet åssen en "retter" opp mage musklene ?mine er " litt " usymetriske 8404645[/snapback] Det går ikke, det er genetisk. 8404921[/snapback] Er det som står her feil da? http://www.iform.no/pub/art.php?id=155 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Symmetri er likheten mellom høyre og venstre kroppsdel, Hele sixpacken består av én muskel, altså samme kroppsdel. Og det er ikke muskelskiller som lager hakk inn i sixpacken, det er ting som ligger og strammer over magemuskelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvordan kan man få den synlig uten å stramme magen da? Lenke til kommentar
Anira Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Pilates blir vel å regnes som en typisk jenteøvelse pga den går hovedsaklig på rumpa, ikke magen.. =) skal du ha six-packen så bør du tenke kosthold, løping og sit-ups. 7602935[/snapback] Er vel kanskje litt dumt å dra fram dette så lenge etter, men jeg søkte på pilates og så denne. Det du sier er faktisk helt feil. Pilates går hovedsaklig på buk og rygg, og er en super måte å trene magemuskler på, hvis man vil gjøre noe litt annerledes enn bare situps. Man trener også rumpe, bein og armer, det er sant, men de fleste øvelsene går på å styrke kjernemuskulaturen. Pilates er vel allikevel ikke det beste for å få en sixpack, ettersom den gir lange muskler. Men at det ikke trener magen er ikke riktig Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvordan kan man få den synlig uten å stramme magen da? 8406896[/snapback] Legg et nett småstramt over en skumgummiball. Du ser rutemønsteret hele tiden, men om du presser ballen utover mot nettet så ser du den enda tydeligere. Det samme gjelder for magen din. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Dumpa over en profil på fitnessprat.no som tilfeldigvis inneholdt det samme bildet som Grievdus har postet her tidligere ... Link til fitnesspratprofil Link til Grievdus' innlegg Merkelig ... ... Fyren hadde jo en sinnsyk fremgang i markløft blandt annet, gikk fra 80kg til 130kg på 2 måneder om jeg ikke husker feil. Endret 18. april 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dumpa over en profil på fitnessprat.no som tilfeldigvis inneholdt det samme bildet som Grievdus har postet her tidligere ... 8417407[/snapback] Huff, avslørt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har bare en ting å si til Grievdus: B U R N ED! Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kan det ikke være samme personen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei, for Grievdust er 16 år, han på bildet er 21 (var vel 18 ca da han tok bildet), og det ble tatt i 2004, mens Grievdus mente at han tok det i fjor. Lenke til kommentar
King123 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) haha :!: er jævla forvirra nå azz. så jo han "grievdus" i drammen engang å da så han ikke sånn ut i fjeset edit: trur det var grievdus. de som var der sa det hvertfall. men jævla komisk er det jo Endret 18. april 2007 av King123 Lenke til kommentar
Fs4eva Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dumpa over en profil på fitnessprat.no som tilfeldigvis inneholdt det samme bildet som Grievdus har postet her tidligere ... Link til fitnesspratprofil Link til Grievdus' innlegg Merkelig ... ... Fyren hadde jo en sinnsyk fremgang i markløft blandt annet, gikk fra 80kg til 130kg på 2 måneder om jeg ikke husker feil. tabbe grievdus! Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ikke le da! Det der ut som du har stjålet magen min Lenke til kommentar
Sagna Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Såååe, sommeren er her og jeg må ha bort litt mage fett! Hvordan gjøres dette best? noen som kan sette opp et trenings - og kostholds program? Er sikkert litt seint ute, men Endret 2. juli 2008 av Sagna Lenke til kommentar
Sagna Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) 1 Endret 2. juli 2008 av Sagna Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hmm. Kan vell poste min mage også da :-) Har trent i ett par måneder før, men har hatt en liten pause nå pga sommerferien. Men skal begynne nå. Har vært ganske usunn i det siste, men det er jo ferie så Har litt valpefett på magen, men jobber med saken. På bildet drar jeg det nederste valpefettet ned, slik at dere kan se hvordan 'packen' ser ut. Bildet er nok ikke så bra, men det viser vell sånn cirka. Jeg har brukt dette opplegget her før, og begynner å bruke det igjen nå: http://www.trening.no/mndtips.php Å btw, jeg er 14. Lenke til kommentar
tameg Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mange fine mager her ja:) Rart at det ikke er noen jenter som legger ut bilde Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Min mage per dags dato. Hatt litt fremgang siden sist jeg postet. Først nå jeg har begynt å skjønne hvordan man trener. Var mye isolasjonsøvelser før. Nå går det mer i baseøvelser som knebøy, mark, benk, chins og militærpress. Merker at magen buler litt ut pga. magemuskler. Så har trappet ned sit-ups/crunches. Gammelt bilde på side 14.. Endret 12. juli 2008 av Markaren Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Du har jo allerede en perfekt mage Er ikke så fan av sixpack, eller klumpete muskler generelt. Lenke til kommentar
Nacos Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Har et lite problem, er 14 år, mine venstre magemuskler er litt mindre synlige en de høyre, en måte å fikse dette på? Er høyre hendt. Noen som kunne ha satt opp et fin fint trenings program til meg? Er ikke av den kraftige typen (No offence) Er liten å lett, men har lyst på mage muskler. Hadde vært fint om noen kunne ha laget et trenings program for å få fine magemuskler, helst 6-pack Endret 29. juli 2008 av Nacos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå