Gå til innhold

Den store magetråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En variasjon er nok det beste. Jeg synes selv at det brenner mer i magen av crunches, så om jeg skulle ha anbefalt noen øvelser for magetrening måtte det ha vært crunches + benhev.

8398000[/snapback]

Pfft, trenger ikke benhev. Dårlig øvelse imo.

 

Er ikke noe vits med egene øvelser som liksom skal ta på nederste magemuskel, nedre magemuskel blir nok trent via crunches, situps osv.

 

Og har også hørt før at benhev ikke trener nederste magemuskler, men bare rygg via en artikkel.

Lenke til kommentar

I dag trente jeg 3x20 på 45kg. På siste rep så holdt jeg på å dø, hehe. Var veldig tungt, men deilig :p

 

Er det bra å ha 3x20? Eller bør jeg dele det mer opp?

 

Målet er å ha en fin mage til sommeren, er det umulig? Trener mage 2 dager i uka, og prøver å trene kardio (sykkel og jogge) minst 2 dager i uka.

Lenke til kommentar
Pen og markant mage. Misunner deg der, tenker ikke kosthold eller noe og så har du så fin mage :ermm:

8393298[/snapback]

Hehe, men så har jeg alltid vært ekstremt tynn og hatt en enorm forbrenning.. Kun i det siste jeg faktisk har klart å gå opp i vekt!

Den mest usunne er jeg vell heller ikke, drikker ikke så mye brus f.eks. å junkfood spiser jeg omtrent aldri, men det er bare fordi at jeg har dårlig tilgang på det :p

Lenke til kommentar
Skal magemusklene være veldig definerte uansett - både når du strammer magen og når du er helt avslappet?

 

Hos meg viser de godt bare når jeg strammer magen.

8403508[/snapback]

Før når jeg begynte trene var de kun markerte da jeg strammet magen. Nå derimot etter noen måneder begynner de være markerte når jeg er helt avslappet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Før når jeg begynte trene var de kun markerte da jeg strammet magen. Nå derimot etter noen måneder begynner de være markerte når jeg er helt avslappet.

8404014[/snapback]

Pga. du har gått ned i fettprosent eller større muskler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...