-Shark- Skrevet 17. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2006 når jeg får tatt bildet, hvordan legger jeg den ut her da? :S 6696763[/snapback] HAHA. kødder du? Trykker på vedlegg litt lenger nede, så velger du det bilde du skal poste, deretter trykker du legg til dette vedlegget.! Lykke tiL;) Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Rapporter Del Skrevet 17. august 2006 jaja her har vi magan min da jobber hardt for og få enda støre muskler Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2006 Du liker på avatar bilde ditt Må si du var tynn rundt magen, men samtidig masse muskler. Hvordan trener du magen din? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. august 2006 Rapporter Del Skrevet 17. august 2006 Legge ut magen din ja faktisk.. Får vel gjøre det siden jeg kjeder meg ^^, Men ikke spy Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 17. august 2006 Rapporter Del Skrevet 17. august 2006 jaja her har vi magan min da jobber hardt for og få enda støre muskler 6696881[/snapback] Var det bilde av MAGEN vi skulle ha? Ikke overkroppen vel. Kan ikke se magen engang. Men skal ikke klage. Du er den eneste som er tøff nok til nå Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. august 2006 Rapporter Del Skrevet 17. august 2006 jaja her har vi magan min da jobber hardt for og få enda støre muskler 6696881[/snapback] Virkelig imponerende, selv om magen ikke akkurat var i fokus. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Rapporter Del Skrevet 17. august 2006 jaja her har vi magan min da jobber hardt for og få enda støre muskler 6696881[/snapback] Virkelig imponerende, selv om magen ikke akkurat var i fokus. 6696960[/snapback] takk gleder meg til complexity legger ut bildet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 jaja her har vi magan min da jobber hardt for og få enda støre muskler 6696881[/snapback] Virkelig imponerende, selv om magen ikke akkurat var i fokus. 6696960[/snapback] takk gleder meg til complexity legger ut bildet 6696966[/snapback] hehe, må finne den jævla usb kabeln til kameraet Btw: jeg er feit bare så dere er advart Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Joda, magen Nå må flere legge ut her Hvis noen lurer så er jeg 1.73 høy, veier 64kg og strax 17 år Edit: Må vel legge ved infoen som det sto man sku legge ved på 1'e post -Er fornøyd med å spise masse -Vil forbedre ved å få vekk puppene.. -Bruker ingen, trener bare fingrene på tastaturet -Trener mange timer om dagen på tastaturet.. -Joda, gått ned noen kilo siden i fjor -Tenker Kosthold tjaa.. kansje spise litt sunnere.. Endret 18. august 2006 av complexity Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Er det kun oss av det mannlige kjønn som leser denne posten eller? Føler ikke no trang for å legge ut da, på en måte! Comp. : Ser bra ut, kan kanskje hjelpe med litt sol. Opp med vinduet og slepp inn uv-en;) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Er det kun oss av det mannlige kjønn som leser denne posten eller? Føler ikke no trang for å legge ut da, på en måte! Comp. : Ser bra ut, kan kanskje hjelpe med litt sol. Opp med vinduet og slepp inn uv-en;) 6697225[/snapback] hehe, er ikke mye sol her oppe i nordnorge Sommeren er nåkk ferdig her.. nesten ikke noe sol Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 er det bare meg og complexity som tør og legga ut bildet av magen sin kom igjen folkens xD Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Du la vel strengt tatt ikke ut bilde av magen din, Grievdus. Men ok. For å unnskylde meg, har nettopp begynt å trene igjen etter to måneder på sidelinjen. Gikk ned 5kg, for matlysten var på bunn. Har heller ikke trent magen noe særlig. Vent heller på etter-bilde om en stund. Edit: Hva du er fornøyd med: Ingenting, er altfor tynn. Hva du vil forbedre: Det meste. Hvilke øvelser/maskiner/apparater du bruker: Litt forskjellig. Hvor ofte og hvor hardt du trener: Annenhver dag ca. Hardt. Framgang? Ja, det er framgang. Tenker kosthold? Ja, helt klart. Endret 7. februar 2013 av Mikachu Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) ikke verst Redline_ slett ikke verst Endret 18. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Bra at Redline_ og Complexity tør vise MAGEN sin Hva med din Grievdus? Mulig for å bare se magen? Skulle gjerne ha gjort det selv, men får vente litt til jeg finner et bedre kamera. Er altfor dårlig oppløsning, så bildet blir altfor dårlig Endret 18. august 2006 av The_Hurricane Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Bra at Redline_ og Complexity tør vise MAGEN sin Hva med din a Grievdus? Mulig for å bare se magen? Skulle gjerne ha gjort det selv, men får vente litt til jeg finner et bedre kamera. Er altfor dårlig oppløsning, så bildet blir altfor dårlig 6698086[/snapback] får vell legga ut et til litt seinere. får ikke gjort det nå desverre :/ sist så bare lånte jeg et kamera Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Skal ta bilde nå Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Flott da slapp jeg å legge ut min.. Nå.. Damer? noen damer som vil vise frem sin mage? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Skal ta bilde nå 6698360[/snapback] bra fort deg da Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Ikke le da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå