Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg syklet annenhver dag et par sesonger og så tydlige resultater, men så sluttet jeg med det, og begynnte å få litt høyere fettprosent. Så skal starte å trene kardio greier, må lese skikkelig om det først. Noen som har et greit oppsett? -jeg trener 3 dager i uka på studio. Ellers har jeg vel muligens tid etter studio trening eller 1 dag til i uka. Any? 7661625[/snapback] Første spørsmål: Det er oppsett for trening du vil ha? Eller er der Kardio (noe jeg ikk vet hva er) Om det var kardio du mente så får dette være for andre: Er du interessert i å bli syklist eller å komme i form? Spinning er et alternativ for deg som vil komme fort i form, men jeg likte det ikke så det ble med èn gang. Det er viktig at man gjør mye forskjellig, ikke bare en idrett, da blir man lei, når målet er å komme i form. Fotball er jo en lag-idrett som mange har mulighet til å bedrive. Å sykle seg turer 1-2 ganger i uka på sirka 2-3 timer er jo også et alternativ. Jevnlige joggeturer er å anbefale, og de trenger ikke være på mer enn 1 time i rolig tempo. Marius Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg syklet annenhver dag et par sesonger og så tydlige resultater, men så sluttet jeg med det, og begynnte å få litt høyere fettprosent. Så skal starte å trene kardio greier, må lese skikkelig om det først. Noen som har et greit oppsett? -jeg trener 3 dager i uka på studio. Ellers har jeg vel muligens tid etter studio trening eller 1 dag til i uka. Any? 7661625[/snapback] Du kan enten trene før frokost for maksimal fettforbrenning eller etter styrkeøktene. 30-40 min intervall på sykkel eller jogging gjør susen. Gir fortere effekt enn de kardiooppleggene som ligger inne å tredemøllene/syklene samt at det er litt morsommere Har du mulighet kan du jo sykle til og fra studioet hvis det er et stykke unna. Da anbefaler jeg imidlertid å ha med en banan eller to som du spiser før styrketreninga så du har mer engergi. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg syklet annenhver dag et par sesonger og så tydlige resultater, men så sluttet jeg med det, og begynnte å få litt høyere fettprosent. Så skal starte å trene kardio greier, må lese skikkelig om det først. Noen som har et greit oppsett? -jeg trener 3 dager i uka på studio. Ellers har jeg vel muligens tid etter studio trening eller 1 dag til i uka. Any? 7661625[/snapback] Du kan enten trene før frokost for maksimal fettforbrenning eller etter styrkeøktene. 30-40 min intervall på sykkel eller jogging gjør susen. Gir fortere effekt enn de kardiooppleggene som ligger inne å tredemøllene/syklene samt at det er litt morsommere Har du mulighet kan du jo sykle til og fra studioet hvis det er et stykke unna. Da anbefaler jeg imidlertid å ha med en banan eller to som du spiser før styrketreninga så du har mer engergi. 7664251[/snapback] Det er 1km til senteret, så pleier og jogge. Da er jeg god å varm når jeg kommer frem. SKal jeg ta en litt lengre joggetur på vei hjem da? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det fungerer fint med å jogge til studio 1km for å så ta en omvei hjem igjen hvor du jogger litt lengere. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Det fungerer fint med å jogge til studio 1km for å så ta en omvei hjem igjen hvor du jogger litt lengere. 7665889[/snapback] jogge til senteret tar ca 10min. Er dette med på litt fettforbrenning? Ellers går jeg halvparten til senteret om morgene og halvparten om dagen( når jeg kommer til og fra VGS) Toget er midt imellom Ellers går jeg ikke så veldig masse. Har 200meter i luftlinje til dama, så er ikke lange biten ditt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ta turen til studio som oppvarming og hjemturen som du lager litt lengere kan være kardio. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Magen min er merkligg... Når jeg trener mage, så blir magen heller til en hardt "klomp" i stedefor "sixpack" :S Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Magen min er merkligg... Når jeg trener mage, så blir magen heller til en hardt "klomp" i stedefor "sixpack" :S 7848411[/snapback] Kanskje du trenger litt mindre fettprosent? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Nei, jeg er veldig tynn egentligt... .186 høy og ca 62 kg. Kan poste et bilde om det trengs? Håper ikke det... Endret 1. februar 2007 av LasH Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Før jeg startet å trene veide jeg bare 64kg og var 182cm høy, men likevel hadde jeg for mye fett på kroppen og for små magemuskler til å ha sixpack. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Å dæven.. 1.86 og 62 kg, det var lite.. Lenke til kommentar
cRave Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Tenkte jeg måtte slenge ut et bilde og Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Skryte tråd ftw! hehe, neida. Men får slenge ut min også da. Veit at vinkelen taler til min fordel, men er ikke så lett å ta bilder av egen mage. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Nå var det veldig mange veltrente og flotte mager her. Noen som kan si litt om livsstil, hva du spiser, trener?, jogger OL. cooj, du hadde ekstremt store muskler: fortell som sagt over. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Nå var det veldig mange veltrente og flotte mager her. Noen som kan si litt om livsstil, hva du spiser, trener?, jogger OL. cooj, du hadde ekstremt store muskler: fortell som sagt over. 7974530[/snapback] Hum, fortell? Tja, lever vel ganske sunt, mener det selv i alle fall, spiser aldri godteri og brus ol. Trener hver dag, men ikke så mye mage trening, men er ganske tynn så musklene har en tendens til å stikke ut av magen, så da ser det mye bedre ut enn det det egentlig er, hehe, hvis det var forståelig. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Ja takk for svar. Forsto det. Men hva spiser du til f.eks frokost? Tenker du kalorier? Trener kardio? Bilde av hele overkroppen? Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Trener nesten bare kardio ja, + litt generell styrke. Teller ikke kalorier, men tenker det gjør jeg nok. Spiser mye salater med egg og kjøtt i, og til frokost går det mye kornblandinger og musli. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hvordan gjør man reverse crunches? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå