Gjest medlem-105476 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det som skal forbedres er vel bryst og armer. Å få en markert mage må være det mest bortkastede og kjedelige som finnes. 7647107[/snapback] Det har seg nok slik at han flekser magen, men ikke brystet og armene. Ser derfor ut som om magen er mye mer utviklet et resten, noe den muligens er, men ikke i like stor grad som det kan se ut som på bildet. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Burde jeg ta en protein shake før jeg trener cardio? Leste nettopp på iform at viss jeg ikke gjorde de ville jeg "brenne" mer muskler en fett tilslutt. Endret 5. januar 2007 av LasH Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Om en med lang treningsbakgrunn (enten det er Ødegaarden eller noe andre) sier det så ser jeg ingen grunn til at vi hobbymosjonister skal kunne motsi det. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Haha, ok. Da tar jeg noe av broren min, kjøper ikke selv Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Om en med lang treningsbakgrunn (enten det er Ødegaarden eller noe andre) sier det så ser jeg ingen grunn til at vi hobbymosjonister skal kunne motsi det. 7650311[/snapback] Hvordan skal kroppen brenne mindre muskler om man propper i seg proteiner FØR trening? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Proteiner før kardiotrening? Det må være noe av det merkeligste jeg har hørt. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skal man ta proteinshaker pga styrketreningen. I så fall før eller etter kardio? Vet at muskeløkning + fettforbrenning ikke går - så fettforbrenningen er 1 pri. Före cardio. Annars riskerar du att blir det mer muskelförbränning än fettförbränning du ägnar dig åt... Wink Bare jeg som misforstår da, eller? Link Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Agh, det der var jo forumpjatt. Jeg trodde du hadde hørt det fra Jostein eller noe av de andre guruene. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Øvelser som tar bedre på nedre magemusklene enn benhev? Gjerne øvelser man kan gjøre hjemme Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Øvelser som tar bedre på nedre magemusklene enn benhev? Gjerne øvelser man kan gjøre hjemme 7659134[/snapback] Altså cruch og sit ups tar jo hele magen merkbart. Men tror benhev er litt mer rettet mot de nedre magemusklene. Vet ikke om noen flere øvler for kun nedre mage. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg er syklist, og som mnage vet så skal ikke syklister gå rundt med six-packer (eller iallefall tilnærmede) men jeg trente sit-ups i hver dag i nesten hele forrigfjor (2005.) Dette bildet tok jeg for 2 uker siden. Den har gått kraftig ned må jeg si. Skulle ha vært mer markert men hvem gidder vell å trene sit-ups ? Marius Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Flott det marius. Sykler du nå om vinteren også? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Sykler om vinteren også ja, men mest inne på rulle da. Var i dag på treningssamling hvor vi hadde sirkeltrening med ordentlige apparater og var ute på sykkeltur. Jeg kommer til å ha mareritt om manualer og apparater og armehevinger og sit-ups i flere uker. Marius Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Bra markert mage, men bryst og armer trekker sterkt ned. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Bra markert mage, men bryst og armer trekker sterkt ned. 7659433[/snapback] Haha, morsomste jeg har hørt :!: Jeg er ingen bodybuilder, og har ALDRI trent annet enn sit-ups og armhevinger, før i dag da jeg trente med apparater for første gang. Dette var morro Godt å se at det ikke er noe i veien med magen min da :!: Marius Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Dette er heller ingen bryst/armer-tråd, så det kan ikke trekkes for. Redigert: Glem det. Endret 7. januar 2007 av Redline Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg syklet annenhver dag et par sesonger og så tydlige resultater, men så sluttet jeg med det, og begynnte å få litt høyere fettprosent. Så skal starte å trene kardio greier, må lese skikkelig om det først. Noen som har et greit oppsett? -jeg trener 3 dager i uka på studio. Ellers har jeg vel muligens tid etter studio trening eller 1 dag til i uka. Any? Endret 7. januar 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skal på treningssamling nå men kan gi en helpenes hånd etterpå Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Skal på treningssamling nå men kan gi en helpenes hånd etterpå 7663048[/snapback] Herlig.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Bra markert mage, men bryst og armer trekker sterkt ned. 7659433[/snapback] haha :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå