-Shark- Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Skal prøve å få lagt ut et bilde av meg selv så fort jeg får tak i kamera. Jeg har veldig lav fettprosent, så muskler hos meg blir fort markerte. Trener mage jevnlig. Prøver nå å forbedre de skrå bukmuslene mine! 7618973[/snapback] gleder meg.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Det der er en myte. Pepsi Max og andre typer Light brus øker ikke insulinutskillelsen fra bukspyttkjertelen. #Noen kunstige søtningsmidler øker insulinutskillelsen, noen ikke. Hva det er i Pepsi Max vet jeg ikke, dog. #Noen (alle?) søtningsmidler kan brytes ned og forbrennes, og må derfor medregnes i kcal-regnestykket. Men det vil heldigvis være mindre enn om man bruker sukker. Såklart eitt glass eller to ikkje skader, men bruker du det som du sier som tørstedrikk, så kan det får andre følger 7610594[/snapback] Blant annet er ikke E-stoffene noe særlig for kroppen 7618879[/snapback] Utdyp gjerne, jeg tror ikke noe på noen av dere før dere kommer med begrunnelser. "E-stoffer" er forøvrig bare en katalogisering ved nummerering av stoffer som tilsettes til næringsmidler. Selv om et stoff er helt ufarlig, og finnes naturlig i mye mat, så er den et E-stoff når den tilsettes til andre produkter. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Det er noe jeg har hørt ihvertfall.. Kanskje noen kan komme med håndskrevne beviser? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Her er en bekrivelse av det ihvertfall.. *beklager 2 poster etter hverandre. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Det der er en myte. Pepsi Max og andre typer Light brus øker ikke insulinutskillelsen fra bukspyttkjertelen. #Noen kunstige søtningsmidler øker insulinutskillelsen, noen ikke. Hva det er i Pepsi Max vet jeg ikke, dog. #Noen (alle?) søtningsmidler kan brytes ned og forbrennes, og må derfor medregnes i kcal-regnestykket. Men det vil heldigvis være mindre enn om man bruker sukker. Ikke søtningsmidler du finner i Light brus. Dersom du tenker på andre erstatningsstoffer for sukker, som f.eks. fruktose, så har du helt rett, men det er ikke slike stoffer som blir brukt i Light brus. På engelsk heter Cola Light Diet Coke, og det er en grunn til det Forøvrig så er det rundt 1-2kcal i Pepsi Max, men disse kaloriene har ingen ting å si og faktum er at dersom man drikker noe kaldt så vil kroppen bruke ekstra energi for å varme opp væsken og koffeinet vil også være med på å høyne energiforbruket littegrann. Det er selvsagt snakk om minimale forskjeller, men rett skal være rett Det står dog på flasken at det er 0kcal. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 På engelsk heter Cola Light Diet Coke, og det er en grunn til det 7621244[/snapback] Fordi Feite amerikanse damer ikke skal få skyldføelse når de kjøper det? Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Det målet har jeg også, men herregud, leve uten cola? :/ 7603879[/snapback] Jeg var helt hektet på Cola og Tine Sjokolademelk før jeg begynnte å trene, men så bestemte jeg meg for å ikke drikke det mer. Og nå spiser jeg ingenting usunt og drikker ikke noe usunt. Godteri kan fort byttes ut med tørket frukt Cola`en kan byttes ut med premium eplejuice i helgene. 7604552[/snapback] Kutte ut Tine melk? Håper i så fall at du har gått fra Sjokolade til vanlig melk ass. Melk er jo så digg. Også er det bra for kroppen også Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Sefølgelig drikker jeg vanlig melk Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Fornøyd med: Ikke pondus. Skal forbedres: You tell me. Øvelser: Sit-ups og crunch. Ofte trener jeg: Ca. ikke mer en 3 ganger i uka (mage altså) Framgang: Har bilde nå, ser om det blir noe bedre til sommer'n Tenker Kosthold: Delvis, men hvis jeg har lyst på kebab, så eter jeg kebab. Så skal det nevens at det akkurat har vært jul da! EDIT: Godt nyttår. Endret 4. januar 2007 av aleks tho Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Det som skal forbedres er vel bryst og armer. Å få en markert mage må være det mest bortkastede og kjedelige som finnes. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 *Bilde 7645696[/snapback] Ser j*vli bra ut! Lav fettprosent og markert! Keep up the good work! *Hmm, kanskje slenge ut et bilde jeg også Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Alex. Herlig mage det der. Men du har jo null bryst og armer da Hjelper ikke med supermann mage når du ikke har noe annet.. Men bra det der. Har du jobbet hardt for det? eller er du bare spinkel? Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Jobber med bryst og armer som en galning. Neida, men jeg er fullstendig klar over det. Har fotball/håndball/jogging 6 ganger i uka + 3 ganger i studio hvor jeg jobber med armer bryst og mage++. Lar deg bestemme om det er mye eller ei. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Heisann.. Jeg tenkte på og begyne med gerilja kardio. Men hvor ofte bør jeg kjøre det? Jeg trener fotball 2 ganger i uken og en gang klatring. Lurer også lit på hva jeg skal spise etter en økt me gerilja kardio, en kompis av meg fortalte meg at han pleide og lage seg makaroni når han kom hjem etter trening, men ikke vet jeg. Noen tips? Men hvor ofte burde jeg kjøre gerilja kardio da? Lurte også lit på om vi skulle lage en slags "dagbok" tråd? Fordi jeg sliter med motivasjonen... Noe som det sikkert er andre som også gjør. Så derfor kunne vi hat en tråd der vi motiverer hvernadre osv... Skriver dagbok hver 2. uke f.eks.. Så kunne di jo poste bilder for og se om de hadde blitt bedre osv? Ikke vet jeg, bare en tanke Mvh. LasH Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Heisann.. Jeg tenkte på og begyne med gerilja kardio. Men hvor ofte bør jeg kjøre det? Jeg trener fotball 2 ganger i uken og en gang klatring. Lurer også lit på hva jeg skal spise etter en økt me gerilja kardio, en kompis av meg fortalte meg at han pleide og lage seg makaroni når han kom hjem etter trening, men ikke vet jeg. Noen tips? Men hvor ofte burde jeg kjøre gerilja kardio da? Lurte også lit på om vi skulle lage en slags "dagbok" tråd? Fordi jeg sliter med motivasjonen... Noe som det sikkert er andre som også gjør. Så derfor kunne vi hat en tråd der vi motiverer hvernadre osv... Skriver dagbok hver 2. uke f.eks.. Så kunne di jo poste bilder for og se om de hadde blitt bedre osv? Ikke vet jeg, bare en tanke Mvh. LasH 7649334[/snapback] støtter den der fullt ut. Dagbok tråd FTW. Jobber med bryst og armer som en galning. Neida, men jeg er fullstendig klar over det. Har fotball/håndball/jogging 6 ganger i uka + 3 ganger i studio hvor jeg jobber med armer bryst og mage++. Lar deg bestemme om det er mye eller ei. 7649273[/snapback] Det var mye trening da. Endret 5. januar 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Lurte også lit på om vi skulle lage en slags "dagbok" tråd? Fordi jeg sliter med motivasjonen... Noe som det sikkert er andre som også gjør. Så derfor kunne vi hat en tråd der vi motiverer hvernadre osv... Skriver dagbok hver 2. uke f.eks.. Så kunne di jo poste bilder for og se om de hadde blitt bedre osv? Ikke vet jeg, bare en tanke 7649334[/snapback] Jeg vet ikke hvordan moderatorene stiller seg til å opprette egne treningsdagbok-tråder, men det hadde vært artig om folk hadde begynt med det. Jeg hadde hvertfall slengt meg på Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Man har jo noe som heter Blogg. Man kunne skrevet dagbok der og samtidlig hatt en samletråd med link til alle de forskjellige bloggene. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Man har jo noe som heter Blogg. Man kunne skrevet dagbok der og samtidlig hatt en samletråd med link til alle de forskjellige bloggene. 7649549[/snapback] God ide Men noen som kan svare på spørsmålene mine overfor? ^^ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Finnes jo fin loggbok på iform.no og treningsforum.no bare å bruke de Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Kan man ikke løsrive seg fra de sidene i to sekunder? Det er jo egentlig ikke noe grunn til å diskutere noe som helst her siden det allerede finnes liknende forum der ute. Endret 5. januar 2007 av LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå