Snublefot Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Trente karate i en del år. Har brunt belte, men så brakk jeg halebeinet under en gradering og bare mast helt piffen etter så lenge uten trening. Går på skole og jobber ved siden av, føler vel vare at tiden til all den treningen er ikke helt der. Har medlemskap på sats, å trener der når jeg får tid. Men merker i forhold til karaten så er det utrolig lite motiverende. Det er rett å slett litt kjedelig... Har kuttet ut alt av brus og snop og har planer om å gjøre det i en lang tid framover. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Burde trene mer, men vet ikke om Sats er helt greien for meg. Vil komme i godt form igjen.. Hjelp Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Skaff deg en treningskompis, gjerne ein med samme mål som deg selv Gjør underverker på motivasjonen Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Mulig... Må ha bare ha litt selvdisiplin. Er bare lettere å spise mindre, enn å hive meg i treningen. Jaja. Finner nok ut av det. Stram mage til sommeren.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det målet har jeg også, men herregud, leve uten cola? :/ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har bare kuttet det ut. Bestemt meg at nei no skal jeg skjerpe meg. Merker at jeg blir så fornøyd med at jeg klarer det, at jeg ikke savner colaen.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Lettere sagt enn gjort Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Det målet har jeg også, men herregud, leve uten cola? :/ 7603879[/snapback] Jeg var helt hektet på Cola og Tine Sjokolademelk før jeg begynnte å trene, men så bestemte jeg meg for å ikke drikke det mer. Og nå spiser jeg ingenting usunt og drikker ikke noe usunt. Godteri kan fort byttes ut med tørket frukt Cola`en kan byttes ut med premium eplejuice i helgene. Endret 30. desember 2006 av DNA Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Må ikke droppe all Colaen for å leve nokså sunt da.. Om man tar en liter eller to i helgene så gjør ikke det noe.. Men det er forskjell på 2 liter i helgene og 2 liter hver dag! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Det målet har jeg også, men herregud, leve uten cola? :/ 7603879[/snapback] Jeg var helt hektet på Cola og Tine Sjokolademelk før jeg begynnte å trene, men så bestemte jeg meg for å ikke drikke det mer. Og nå spiser jeg ingenting usunt og drikker ikke noe usunt. Godteri kan fort byttes ut med tørket frukt Cola`en kan byttes ut med premium eplejuice i helgene. 7604552[/snapback] Vil anbefale frisk frukt istedet for tørket frukt og juice. (edit: og farris med smak istedet for brus. Finnes mange merker og smaker) Kjøper aldri brus selv lenger, men gidder ikke stresse når jeg blir bydt. Godtesuget gir seg kjapt, om man samtidig spiser regelmessig og sunt (4-5 ganger daglig + mellommåltider). Mye av det er rett og slett at man blir sulten av å spise sjelden. Endret 30. desember 2006 av AvieN Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Lever på Pepsi Max under hver deff jeg Drikker ikke vanlig brus, men Pepsi Max går det mye av! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Lever på Pepsi Max under hver deff jeg Drikker ikke vanlig brus, men Pepsi Max går det mye av! 7609290[/snapback] Light brus er nesten like usunt som vanlig brus, tenk på alle de stoffene de tilsetter istedenfor sukker. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Lever på Pepsi Max under hver deff jeg Drikker ikke vanlig brus, men Pepsi Max går det mye av! 7609290[/snapback] Light brus er nesten like usunt som vanlig brus, tenk på alle de stoffene de tilsetter istedenfor sukker. 7609579[/snapback] Ja, men det er fortsatt ikke sukker. Men om det er mye forskjell når det kommer til innvirkning på fett på kroppen, det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 De stoffene som er i lettbrus gjør deg ikke fete, men de gjør noe med blodsukkeret ditt slik at det er vanskeligere å ta av vekt Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 De stoffene som er i lettbrus gjør deg ikke fete, men de gjør noe med blodsukkeret ditt slik at det er vanskeligere å ta av vekt 7610245[/snapback] Enda værre da.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jepp, som jeg sier.. Like godt med ett glass cola, så lenge det kun blir ett glass Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Jepp, som jeg sier.. Like godt med ett glass cola, så lenge det kun blir ett glass 7610273[/snapback] Ja, nyte et glass cola er godt en gang iblant. Men jeg smaker ikke forskjell på Cola og Cola Zero! Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 De stoffene som er i lettbrus gjør deg ikke fete, men de gjør noe med blodsukkeret ditt slik at det er vanskeligere å ta av vekt 7610245[/snapback] Det der er en myte. Pepsi Max og andre typer Light brus øker ikke insulinutskillelsen fra bukspyttkjertelen. Pepsi Max fungerer helt fint på deff så lenge du ikke bruker det som en tørstedrikk - da er jo selvsagt vann best. Det er jo ikke uten grunn at Pepsi Max går igjen i kostholdet til konkurrerende fitness og kroppsbyggere når de skal kose seg litt på en deff. Selvsagt kan man bli sugen på søtsaker av å innta søtningsmidler, men det er du selv som bestemmer om du skal spise søtsaker eller ikke, og i så fall er det disse ekstra søtsakene som gjør at du blir feit, ikke Pepsi Max / Light brusen. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Såklart eitt glass eller to ikkje skader, men bruker du det som du sier som tørstedrikk, så kan det får andre følger Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Såklart eitt glass eller to ikkje skader, men bruker du det som du sier som tørstedrikk, så kan det får andre følger 7610594[/snapback] Blant annet er ikke E-stoffene noe særlig for kroppen Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Skal prøve å få lagt ut et bilde av meg selv så fort jeg får tak i kamera. Jeg har veldig lav fettprosent, så muskler hos meg blir fort markerte. Trener mage jevnlig. Prøver nå å forbedre de skrå bukmuslene mine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå