Gå til innhold

Den store magetråden!

Anbefalte innlegg

ingenting er som å komme hjem en fredagskveld etter intervall og styrketrening, føle seg sliten i kroppen for så å ta et par glass brus og litt godteri  :love:

7286482[/snapback]

Å legge på seg muskler og miste litt fett for å så komme hjem igjen å legge på seg fett fra drittmat makes no sence :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingenting er som å komme hjem en fredagskveld etter intervall og styrketrening, føle seg sliten i kroppen for så å ta et par glass brus og litt godteri  :love:

7286482[/snapback]

Å legge på seg muskler og miste litt fett for å så komme hjem igjen å legge på seg fett fra drittmat makes no sence :p

7291087[/snapback]

Du har forsatt trent og fått musklene til å brytes ned og bygge seg opp igjen. Så om du spiser litt godis en fredagskveld spiller det liten rolle.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kan man få strammere mage av å forbedre kostholdet, selv om man ikke trener? Altså, ikke noen grov forbedring, men bare..hmm.. bedre :p Litt hvertfall.

7384502[/snapback]

Fettet på magen vil jo forsvinne om man har et kaloriunderskudd over lengre perioder. Magen vil bli flatere, men om den vil bli finere, det er opp til hver enkelt å avgjøre. Det beste vil naturligvis være å kombinere et sunt kosthold med trening.

Lenke til kommentar
Kan man få strammere mage av å forbedre kostholdet, selv om man ikke trener? Altså, ikke noen grov forbedring, men bare..hmm.. bedre :p Litt hvertfall.

7384502[/snapback]

Utifra det bildet du posta tidligere i tråden så vil jeg tro at du har veldig lite å tjene på det. Fettprosenten din ligger på et perfekt nivå, i alfall i mine øyne... Så den enkleste måten for å "stramme" den opp vil være gjennom trening.

Men spørs jo hva du mener med et "forbedret kosthold", hvis dette vil si en diet med kaloriunderskudd over lengre tid så vil du gå ned i fettprosent over hele kroppen også da magen.

Men hvis du mener et sunnere kosthold, altså mer frukt og grønt å mindre snop så vil det nokk være lite å tjene.

Men husk at magen din også har en innside, denne vil nokk fryde seg over de nye forandringene :)

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar. Nei, altså, jeg er jo fornøyd, men jeg er jente, og vi blir jo aldri heelt fornøyd ;)

Det jeg har forandret på er at jeg har slutta med brus og godteri i uka, og mindre av det i helgene. Pluss drikker mye mer vann. Merker hvertfall forbedringer på huden (har holdt på i tre uker, sikkert ikke så mye å skryte av enda), og innbiller meg jeg ser det på magen også (selv om det er vel ren ønsketekning regner jeg med).

Uansett.. Jeg får vel ta opp litt trening igjen, og se om det blir enda bedre :)

Lenke til kommentar

Du kommer garantert til å se forandring av kun å endre kostholdet. Magen blir bedre (og resten av kroppen også), humøret blir bedre, selvsikkerheten blir bedre; rett og slett det meste blir bedre.

Det er dog klart at resultatene kommer fortere og blir bedre om du i tillegg trener :)

Om du lurer på om det er ønsketenkning eller ikke at magen (eller resten av kroppen) blir bedre over tid kan det anbefales at du f.eks. hver søndags morgen tar et bilde av deg i akkurat samme positur, med lite klær på så du ser kroppen tydelig. Etter noen uker kan du ta frem bildene og se på dem, og se en tydelig forbedring, antakeligvis. Så kan du sende dem til meg med det samme du har dem fremme :ohmy:

Lenke til kommentar
Mens om en nevnte over her, armer er jo også viktig da.. Dere er tynne, og de musklene som er der syns.. Tror ikke dere har stått på hver uke for det?

7394556[/snapback]

Hva babler du om?

Biceps og mage er vel de to muskelgruppene jeg trener desidert minst. En bred rygg og en stor kasse er mye viktigere her i gården.

7394853[/snapback]

Samme her, og jeg er helt enig. Mage trener jeg nesten ikke, og biceps tar jeg én gang annenhver uke, tror jeg. Blir bare til at jeg ikke gidder å trene det etter en ryggtrening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...