DNA Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 ingenting er som å komme hjem en fredagskveld etter intervall og styrketrening, føle seg sliten i kroppen for så å ta et par glass brus og litt godteri 7286482[/snapback] Å legge på seg muskler og miste litt fett for å så komme hjem igjen å legge på seg fett fra drittmat makes no sence Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 ingenting er som å komme hjem en fredagskveld etter intervall og styrketrening, føle seg sliten i kroppen for så å ta et par glass brus og litt godteri 7286482[/snapback] Å legge på seg muskler og miste litt fett for å så komme hjem igjen å legge på seg fett fra drittmat makes no sence 7291087[/snapback] Du har forsatt trent og fått musklene til å brytes ned og bygge seg opp igjen. Så om du spiser litt godis en fredagskveld spiller det liten rolle. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Stolt eier av følgende mage (bildet tatt 3mnd siden): Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 StianGH regner med det der var sommerformen eller? Har vell slengt på deg litt mer fett nå håper jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ikke akkurat kraftige, men veldig estetiske konturer. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Stolt eier av følgende mage (bildet tatt 3mnd siden): 7373697[/snapback] Eneste du mangler nå er... muskler! Bra deff, men du mangler tykkelse over alt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kan man få strammere mage av å forbedre kostholdet, selv om man ikke trener? Altså, ikke noen grov forbedring, men bare..hmm.. bedre Litt hvertfall. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du mangler armer dog. Men det kommer fort bare du satser sterkt. En pen mage fortjener to sterke armer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kan man få strammere mage av å forbedre kostholdet, selv om man ikke trener? Altså, ikke noen grov forbedring, men bare..hmm.. bedre Litt hvertfall. 7384502[/snapback] Fettet på magen vil jo forsvinne om man har et kaloriunderskudd over lengre perioder. Magen vil bli flatere, men om den vil bli finere, det er opp til hver enkelt å avgjøre. Det beste vil naturligvis være å kombinere et sunt kosthold med trening. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kan man få strammere mage av å forbedre kostholdet, selv om man ikke trener? Altså, ikke noen grov forbedring, men bare..hmm.. bedre Litt hvertfall. 7384502[/snapback] Utifra det bildet du posta tidligere i tråden så vil jeg tro at du har veldig lite å tjene på det. Fettprosenten din ligger på et perfekt nivå, i alfall i mine øyne... Så den enkleste måten for å "stramme" den opp vil være gjennom trening. Men spørs jo hva du mener med et "forbedret kosthold", hvis dette vil si en diet med kaloriunderskudd over lengre tid så vil du gå ned i fettprosent over hele kroppen også da magen. Men hvis du mener et sunnere kosthold, altså mer frukt og grønt å mindre snop så vil det nokk være lite å tjene. Men husk at magen din også har en innside, denne vil nokk fryde seg over de nye forandringene Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ok, takk for svar. Nei, altså, jeg er jo fornøyd, men jeg er jente, og vi blir jo aldri heelt fornøyd Det jeg har forandret på er at jeg har slutta med brus og godteri i uka, og mindre av det i helgene. Pluss drikker mye mer vann. Merker hvertfall forbedringer på huden (har holdt på i tre uker, sikkert ikke så mye å skryte av enda), og innbiller meg jeg ser det på magen også (selv om det er vel ren ønsketekning regner jeg med). Uansett.. Jeg får vel ta opp litt trening igjen, og se om det blir enda bedre Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du kommer garantert til å se forandring av kun å endre kostholdet. Magen blir bedre (og resten av kroppen også), humøret blir bedre, selvsikkerheten blir bedre; rett og slett det meste blir bedre. Det er dog klart at resultatene kommer fortere og blir bedre om du i tillegg trener Om du lurer på om det er ønsketenkning eller ikke at magen (eller resten av kroppen) blir bedre over tid kan det anbefales at du f.eks. hver søndags morgen tar et bilde av deg i akkurat samme positur, med lite klær på så du ser kroppen tydelig. Etter noen uker kan du ta frem bildene og se på dem, og se en tydelig forbedring, antakeligvis. Så kan du sende dem til meg med det samme du har dem fremme Lenke til kommentar
Pepsi-Max Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 StianGH: Jeg syns du har en fantastisk flott mage! Nydelig, perfekt etter mine øyne Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Zethyr: Hehe, ok, jeg får begynne på en slags bildeserie. Blir det forbedringer så skal jeg selvfølgelig vise frem Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Får laste opp et nytt bilde vet ikke om jeg har hatt noe særlig fremgang på mage, har blitt litt nedprioritert de siste månedene ... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 fin og markert mage da! Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Muhaha 1pack med 6 småkuler ftw!! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 fin og markert mage da! 7392844[/snapback] enig.. MEn du har jo relatift lav fettprosent.. Heldiggris* Mens om en nevnte over her, armer er jo også viktig da.. Dere er tynne, og de musklene som er der syns.. Tror ikke dere har stått på hver uke for det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Biceps og mage er vel de to muskelgruppene jeg trener desidert minst. En bred rygg og en stor kasse er mye viktigere her i gården. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Mens om en nevnte over her, armer er jo også viktig da.. Dere er tynne, og de musklene som er der syns.. Tror ikke dere har stått på hver uke for det? 7394556[/snapback] Hva babler du om? Biceps og mage er vel de to muskelgruppene jeg trener desidert minst. En bred rygg og en stor kasse er mye viktigere her i gården. 7394853[/snapback] Samme her, og jeg er helt enig. Mage trener jeg nesten ikke, og biceps tar jeg én gang annenhver uke, tror jeg. Blir bare til at jeg ikke gidder å trene det etter en ryggtrening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå