DNA Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Når vi snakker om fettforbrenning, har sykler 45min x3 i dag og forbrent 3300 cal. Tror jeg skal gjøre dette neste uke og 5 ganger i uka. Håper bare jeg ikke mister alt for mye muskler. Vil sånn ned i fett%. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 E.T: Langkjøring er svært så effektivt mot fett, men desverre også mot muskler : - ) 7121762[/snapback] Langkjøring er effektivt det, men blir helt feil å si at du bare forbrenner fett etter 1 time langkjøring... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Får vel slenge opp bilde jeg og da =P Både -Shark- og Ols111 har spurt etter det så det var vel på tide Lekker? Hah EDIT: Om du ikke liker den, så skylder jeg på alle LANene og et noe usunt kosthold den siste måneden ++ Endret 4. november 2006 av Leaf Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Bra mage Veldig maskulin <3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Bra mage Veldig maskulin <3 7218030[/snapback] Takk takk.. Legg ut bilde av deg du også da =) Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Kan vel sikkert det Bildet er ca. 6 måneder gammelt, men magen har ikke blitt noe bedre (Samme problem som leaf, Lan og usunt kosthold) Lenke til kommentar
LasH Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Slik ser magen min ut før: Slik ser den ut nå: Ikke akkuratt så mye bedring.. Har ikke trent så mye osv.. Men, men Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Slik ser magen min ut før: [attachentid=109891] Slik ser den ut nå: [atachmentid=109893] Ikke akkuratt så mye bedring.. Har ikke trent så mye osv.. Men, men 7219345[/snapback] Hvor lenge har du deffet/slanket deg? og hvor mye syklet/jogget du hver dag? Endret 4. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
LasH Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Hvor lenge har du deffet/slanket deg? og hvor mye syklet/jogget du hver dag? 7219366[/snapback] Har ikke slanket meg. Jeg begynte med joggin forrige søndag, har ikke jogget pga jeg kombinerte "treningsprogrammet" sammen med: Fotballtrening, klatring og andre aktiviteter. Men fotballen har pause nå, så nå jogger jeg og trener litt mer en vanlig. Prøver og spise litt sunnere, men er dessverre umulig. Har fått gode mat/treningstips av broren min også. Edit: Quote feil.. Endret 4. november 2006 av LasH Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Kan vel sikkert det Bildet er ca. 6 måneder gammelt, men magen har ikke blitt noe bedre (Samme problem som leaf, Lan og usunt kosthold) Veldig godt trent mage der ja! Får vel slenge opp bilde jeg og da =P Både -Shark- og Ols111 har spurt etter det så det var vel på tide Lekker? Hah EDIT: Om du ikke liker den, så skylder jeg på alle LANene og et noe usunt kosthold den siste måneden ++ Ikke dårlig, endelig kom det et bilde.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Ah, endelig kom det et par flotte bilder jeg kan se på. Bra mager, gutta. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Ingen så har noen magebilder? ^^ Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Mye bra mager ja, gutter. Lenke til kommentar
HeroNotodden Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Slitter litt med de neder radene i magemusklene.. Den øverste er neste litt for stor mens de to nederest er for smÅ .. Så derfor har jeg begynte å spille sunnere og ta en sykle/løpe dag i uka med høyt tempe i en time og trene magemuskelene hardt og lenge en gang i uka for å få vekk mest mulig fett.. Noen tips evt for å få vekk mere fett rundt mage og korsrygg (veit det er et problem for mange) Tar beinhevninger, sit-up og en ting som jeg ikke helt veit hva heter der jeg sitter og bøyer meg fram over mens jeg drar vektene etter... Tips for større mange muskler i nederste rad og få mere av fettet bort fra magen?? Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 ZayCon, digg mage du har Brae muskler Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Slitter litt med de neder radene i magemusklene.. Den øverste er neste litt for stor mens de to nederest er for smÅ ..Så derfor har jeg begynte å spille sunnere og ta en sykle/løpe dag i uka med høyt tempe i en time og trene magemuskelene hardt og lenge en gang i uka for å få vekk mest mulig fett.. Noen tips evt for å få vekk mere fett rundt mage og korsrygg (veit det er et problem for mange) Tar beinhevninger, sit-up og en ting som jeg ikke helt veit hva heter der jeg sitter og bøyer meg fram over mens jeg drar vektene etter... Tips for større mange muskler i nederste rad og få mere av fettet bort fra magen?? 7282785[/snapback] slenger meg på den. Jeg har de 4 øverste litt synlig, men det nederst vill bare ikke synes pga litt fett. Ikke mye, men lit. Så hvordan skal jeg og heronotodden trene for å få bort dette? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 slenger meg på den. Jeg har de 4 øverste litt synlig, men det nederst vill bare ikke synes pga litt fett. Ikke mye, men lit. Så hvordan skal jeg og heronotodden trene for å få bort dette? Ikke bare meg heldighvis:) 7283841[/snapback] Går ikke ann å punktslanke seg; løsningen er ergo å gå mer ned i fettprosent. At begge to sliter med det er ikke akkurat sjokkerende; Fettområdet dere referer til er et "problemområde" hos menn... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Masse tull slettet ang. rettskriving, vennligst hold dere til topicen.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Masse tull slettet ang. rettskriving, vennligst hold dere til topicen.. 7285964[/snapback] thx Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Det ene punktet i første post er jo andgående kosthold. Og i det siste har jeg faktisk begynt å tenke over hva jeg stapper i kjeften, har også begynt å trene magen hardere og resultatene begynner å komme. De eneste grepene jeg har gjort er egentlig å slutte/trappe kraftig ned på brus/godteri og andre søtsaker i hverdagene. Nå er det kun i helgene, blir faktisk litt bedre da også, ingenting er som å komme hjem en fredagskveld etter intervall og styrketrening, føle seg sliten i kroppen for så å ta et par glass brus og litt godteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå