Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store magetråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Får vel slenge opp bilde jeg og da =P Både -Shark- og Ols111 har spurt etter det så det var vel på tide ;)

post-71249-1162661225_thumb.jpg

Lekker? Hah :)

EDIT: Om du ikke liker den, så skylder jeg på alle LANene og et noe usunt kosthold den siste måneden ++ :thumbup:

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Slik ser magen min ut før:

[attachentid=109891]

Slik ser den ut nå:

[atachmentid=109893]

Ikke akkuratt så mye bedring.. Har ikke trent så mye osv.. Men, men

7219345[/snapback]

Hvor lenge har du deffet/slanket deg? :) og hvor mye syklet/jogget du hver dag?

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Hvor lenge har du deffet/slanket deg? :) og hvor mye syklet/jogget du hver dag?

7219366[/snapback]

Har ikke slanket meg. Jeg begynte med joggin forrige søndag, har ikke jogget pga jeg kombinerte "treningsprogrammet" sammen med: Fotballtrening, klatring og andre aktiviteter. Men fotballen har pause nå, så nå jogger jeg og trener litt mer en vanlig.

Prøver og spise litt sunnere, men er dessverre umulig. Har fått gode mat/treningstips av broren min også. :)

Edit: Quote feil..

Endret av LasH
Lenke til kommentar
Kan vel sikkert det :p Bildet er ca. 6 måneder gammelt, men magen har ikke blitt noe bedre (Samme problem som leaf, Lan og usunt kosthold) :p

Veldig godt trent mage der ja!

Får vel slenge opp bilde jeg og da =P Både -Shark- og Ols111 har spurt etter det så det var vel på tide

Lekker? Hah

EDIT: Om du ikke liker den, så skylder jeg på alle LANene og et noe usunt kosthold den siste måneden ++

Ikke dårlig, endelig kom det et bilde.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Slitter litt med de neder radene i magemusklene.. Den øverste er neste litt for stor :p mens de to nederest er for smÅ :(..

Så derfor har jeg begynte å spille sunnere og ta en sykle/løpe dag i uka med høyt tempe i en time og trene magemuskelene hardt og lenge en gang i uka for å få vekk mest mulig fett.. Noen tips evt for å få vekk mere fett rundt mage og korsrygg (veit det er et problem for mange)

Tar beinhevninger, sit-up og en ting som jeg ikke helt veit hva heter der jeg sitter og bøyer meg fram over mens jeg drar vektene etter...

Tips for større mange muskler i nederste rad og få mere av fettet bort fra magen??

Lenke til kommentar
Slitter litt med de neder radene i magemusklene.. Den øverste er neste litt for stor :p mens de to nederest er for smÅ :(..

Så derfor har jeg begynte å spille sunnere og ta en sykle/løpe dag i uka med høyt tempe i en time og trene magemuskelene hardt og lenge en gang i uka for å få vekk mest mulig fett.. Noen tips evt for å få vekk mere fett rundt mage og korsrygg (veit det er et problem for mange)

Tar beinhevninger, sit-up og en ting som jeg ikke helt veit hva heter der jeg sitter og bøyer meg fram over mens jeg drar vektene etter...

Tips for større mange muskler i nederste rad og få mere av fettet bort fra magen??

7282785[/snapback]

slenger meg på den. Jeg har de 4 øverste litt synlig, men det nederst vill bare ikke synes pga litt fett. Ikke mye, men lit. Så hvordan skal jeg og heronotodden trene for å få bort dette?

Lenke til kommentar

slenger meg på den. Jeg har de 4 øverste litt synlig, men det nederst vill bare ikke synes pga litt fett. Ikke mye, men lit. Så hvordan skal jeg og heronotodden trene for å få bort dette?

Ikke bare meg heldighvis:)

7283841[/snapback]

Går ikke ann å punktslanke seg; løsningen er ergo å gå mer ned i fettprosent.

At begge to sliter med det er ikke akkurat sjokkerende; Fettområdet dere referer til er et "problemområde" hos menn... ;)

Lenke til kommentar

Det ene punktet i første post er jo andgående kosthold. Og i det siste har jeg faktisk begynt å tenke over hva jeg stapper i kjeften, har også begynt å trene magen hardere og resultatene begynner å komme.

De eneste grepene jeg har gjort er egentlig å slutte/trappe kraftig ned på brus/godteri og andre søtsaker i hverdagene. Nå er det kun i helgene, blir faktisk litt bedre da også, ingenting er som å komme hjem en fredagskveld etter intervall og styrketrening, føle seg sliten i kroppen for så å ta et par glass brus og litt godteri :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...