Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hengte du deg selv?Helt enig der ass. Du burde lese Jesus Freaks. Bare sanne historier om hva folk har opplevd med Gud. En annen bok du også burde lese (har ikke fått tid til det selv enda ) Er "den himmelske mannen". 6701414[/snapback] Hva med Bibelen 2 av Are Kalvø? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hihi! Hvis du er antigud så må alle jødene være antikrist :!: Å tro på Gud er da like idiotisk som å ikke tro på Gud. Begge troer baserer seg på usikkert grunnlag. Men dette beveger seg strengt tatt off-topic. Det er vel ikke en tro å ikke tro på Gud? Jeg tenker ikke på usikkert grunnlag, jeg tenker på en måte fysikk. Tenker realistisk. Jeg er en liten realist jeg, egentli. Men veldig trøtt... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Men du AlecTBM, du sa at din far er en slags prest. Hva mener du med det? Pastor i frikirka eller noe sånt da, eller? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Okai, right. De er vel ikke av muslimsk sort eller? Til nå har jeg bare møtt 1 religiøs "sekt" som følger "Bibelen" til nesten punkt og prikke... Dette er bare tøv av verste sorten i mine øyner. Tenker de foreldrene ikke på ungene og hvor "utstøtt" de blir grunnet dette? "Nå skal vi se en morsom film, men da må vi be at Ethel og Johan forlater klasserommet". IOGT som jeg bruker å si, idioter og gamle tullinger. Dette er et godt eksempel til å bruke IOGT... Lenke til kommentar
fruktpastille Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Til og med satanister og såkallte "ikke troende" ateister tror på "Gud". Det morsomste av alt er at de har laget et konsept for hva "Gud" er, så de sier, jeg tror ikke på mitt konsept av "Gud".. ergo de sier at de ikke tror på sin egen eksistens heller GL Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Fidel_Castro: Han er korps offiser i frelsesarmeen i bodø. Det er han som styrer korpset sammen med morra mi Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Den litt mer alvorlige diskusjonen om samme tema Lenke til kommentar
oKsidus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Synd på barna da, tenk hva de går glipp av Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Ja stakkars Blir tvunget til å bo i usa Endret 20. august 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå