Winder Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 hvor finner jeg drivere/tools for å enable tv-output (s-video)? har et voodoo3 3000... og fikk ikke installert drivere fra cd'n etter at jeg oppgraderte til XP.. har søkt på voodoofiles og masse annet tull, men ingen spesifikke resultat. leste noe om å benytte W2K 1.03 HCL og fikse litt på *.dll filene... og "Voodoo3/4/5 3dfx Underground VoodooXP Alpha 6 SE drivers", men ingen full versjon av denne... er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette problemet? hvor kan jeg finne drivere? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Voodoo-drivere vet jeg ikke no særlig om, men TVTool er et veldig fint program å bruke til aktivering/deaktivering av TV-ut. Lenke til kommentar
pine Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Tvtool funker bare på geforce da. Mitt råd er å skaffe deg nytt kort, du får bare problemer med voodoo ettersom ingen utvikler drivere til det lenger. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hm, nei da er det vel nytt kort som gjelder. Lenke til kommentar
samen Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 På http://www.guru3d.com har de windows xp-driver til Voodoo 3000. Om disse lar deg enable tv-out vet jeg ikke, men man skulle nå tro det. [ Denne Melding var redigert av: samen på 2002-10-23 17:49 ] Lenke til kommentar
Winder Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 takker... var en som mente han hadde de riktige driverene... men et nytt kort ja... er vel tid for det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå