-=Petter=- Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei Lurer på om det finnes overgang fra VGA til s-video eller en phono? Da jeg skal bruke en tv som ordinær skjerm Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 hei, du kan ikke uten videre konvertere vga til svideo. Det går kansje ann via en konverter, men den er sikkert dyr. kjøp heller ett nytt billig skjermkort. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 forslag da til skjermkort? som har mulighet for disse koblingene? Har jo s-video ut nå. men der er det ikke mulig og sette det til og være hovedskjerm.. kan jo justere forskjellige oppløsninger på disse, men det er ikke mulig da jeg bruiker kun svideo ut? skal bruke tv som skjerm en og projektor som skjem to, eller det samme på begge, da jeg skal kjøre MediaPortal Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hei, de fleste skjermkortene på komplett har denne muligheten... www.komplett.no --> skjermkort--> grensesnitt(agp/pcie). Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 de fleste kort støtter det? støtter de fleste kort og kjøre s-video/tv.out som skjerm en og vga/dvi som skjem 2? er dette jeg ikke forstår, vet det ikke er problem og kjøre tom skjemer med eller uten utvidet skrivebord. er heller ikke det jeg skal.. det skal vises det samme bilde på en tv og projektor, men med forskjellige oppløsninger. Skal ikke bruke PC-skjerm i det hele tatt.. Mvh Petter Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 hei, det burde gå greit å klone bildet på to utganger med forskjellig oppløsning.(jeg gjør det i dag med ett ati kort...) musa Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hei,det burde gå greit å klone bildet på to utganger med forskjellig oppløsning.(jeg gjør det i dag med ett ati kort...) musa Hvordan får du til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå