-Shark- Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg trener, går for det meste i: Roing, Løping, Sykling og styrketrening 6812504[/snapback] er det deg på avataren din? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ikke uten grunn av løpere etter hvert finner på noe annet (f.eks. sykling). 6811446[/snapback] Jeg pleide å løpe før, bare for å få opp kondisen og så hadde jeg tenkt å gå over til sykling etter et par måneders tid, men jeg klarte ikke mer en 2-3 uker for jeg slet med hoftene.. Jeg personlig tror dette skyldes at jeg jogget på hardt underlag, men skoene hadde jo gode dempere... Så jeg begynte å sykle, fordi det slet ikke på hoftene Noen som vet hvorfor jeg fikk vondt i hoftene? Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg trener, går for det meste i: Roing, Løping, Sykling og styrketrening 6812504[/snapback] er det deg på avataren din? 6815382[/snapback] Jeg syns det ser mer ut som Olaf Tufte jeg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ikke uten grunn av løpere etter hvert finner på noe annet (f.eks. sykling). 6811446[/snapback] Jeg pleide å løpe før, bare for å få opp kondisen og så hadde jeg tenkt å gå over til sykling etter et par måneders tid, men jeg klarte ikke mer en 2-3 uker for jeg slet med hoftene.. Jeg personlig tror dette skyldes at jeg jogget på hardt underlag, men skoene hadde jo gode dempere... Så jeg begynte å sykle, fordi det slet ikke på hoftene Noen som vet hvorfor jeg fikk vondt i hoftene? 6816782[/snapback] Anyone? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ikke uten grunn av løpere etter hvert finner på noe annet (f.eks. sykling). 6811446[/snapback] Jeg pleide å løpe før, bare for å få opp kondisen og så hadde jeg tenkt å gå over til sykling etter et par måneders tid, men jeg klarte ikke mer en 2-3 uker for jeg slet med hoftene.. Jeg personlig tror dette skyldes at jeg jogget på hardt underlag, men skoene hadde jo gode dempere... Så jeg begynte å sykle, fordi det slet ikke på hoftene Noen som vet hvorfor jeg fikk vondt i hoftene? 6816782[/snapback] Anyone? 6822012[/snapback] Liverpoolsyndromet Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er det det? 6820345[/snapback] Jepp, beklager at du måtte vente 4 mnd. for å få svar Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sjølv trener eg eindel. Styrketreninga går vanlegvis i fullkroppsprogram 3 gonger i veka, mykje eksplosiv trening, styrkekrevande turn i ringar "Beastskills!" med stor b. Teknikkar i litt av kvart, for det meste spydkast, men og eindel andre idrettar. Ganske allsidig, og mitt mål er å bli spydkaster. Ein god spydkaster Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 4 veis splitt program her. Daglig spinning. Daglig trening med grippers, og et par ganger pinch grip trening i uka. Jeg har ikke noe mål, det er vel det som er mitt problem. :!: Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 For tiden trener jeg vel splitt 4 ganger i uken og kickboxing 2 ganger i uken. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Siden jeg fikk liv i denne tråden igjen Slik ser en vanlig uke ut: Mandag - 2-3 timer rolig kondisjon Tirsdag - 10 min løping 50min sirkeltrening Onsdag - 15 min oppvarming 2x22min romaskinpyramider Torsdag - 1time løping 1 time sirkeltrening Fredag - 30 min løping 3x15reps styrke (liggende rotak, knebøy, markløft, frivending) Lørdag - 15 min oppvarming 3x15 reps styrke (knebøy, markløft, frivending, hang ups) 15 min nedkjøring Søndag - Fri I tillegg til dette kommer stabiliseringsøvelser og tøying... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg trener litt hver dag. Går for det meste i hindu squats og hindu pushups som er en type pushups som er mye tyngre enn vanlig.. Har gjort det i noen uker, og fant ut at jeg greide 60kg x 4 på benken. DA var jeg så kjørt at da jeg økte til 70kg sleit jeg ordentlig. Dette var første gang jeg hadde benka siden 8. klasse hvor jeg ikke engang greide stanga på 10 kg, og aldri hadde tatt en pushup før. Så den som sier at pushups ikke hjelper pga motstanden mener jeg tar feil. I tillegg tar jeg å trener mage med situps og litt pusteteknikker på slutten av dagen. Rygg trener jeg ved å gå i bro, og det fungerer ordentlig bra. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Mandag: Rygg – Biceps – Mage Onsdag: Ben – Legger - Mage Fredag: Skuldre – Triceps – Bryst – Mage + Sykling 2-3 ganger i uken. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 hindu squats og hindu pushups 7699045[/snapback] Hva går det ut på? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Tror hindusquats er at man legger den ene foten på det motsatte kneet eller låret og kjører ettbeins knebøy. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg fant øvelsene her: http://www.bodybuilding.com/fun/mahler19.htm Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Stemmer det Zethyr! Disse øvelsene så jeg på en video av matt furey, en wrestler som har kommet ut med mange bøker og video om dette med body weight excersise. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg fant øvelsene her: http://www.bodybuilding.com/fun/mahler19.htm 7710963[/snapback] Æsj, de øvelsene så temmelig freaky ut! Spesielt handstand pushups, eller hva det het. Da stemmer jeg heller ja til gode gamle pushups Ontopic, trener jeg kun 3-4 ganger i uken. Varierer mellom sykling, løping, og boksing, etterfulgt av styrkeøkter. Endret 13. januar 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Begynte å trene rett før jul jeg. På treningsstudio. Må bedre den fysiske formen da jeg skal i militæret i juli Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Æsj, de øvelsene så temmelig freaky ut! Spesielt handstand pushups, eller hva det het. Da stemmer jeg heller ja til gode gamle pushups 7711864[/snapback] De trener forskjellige deler av kroppen Pushups har som regel fokus på bryst og litt triceps, handstand pushups har fokus på skuldre og triceps. Det du kan gjøre, er at du kan legge bena oppå en kommode/et bord eller noe, så du havner på skrå ned mot bakken for å variere pushups'ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå