Grievdus Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) uhm, kan ramse opp noen ting jeg gjør Trisett Giantsett noen ganger Crunches sit ups biceps benkpress flyes sittendehantelpress benspark lårcurl bicepscurl osv gidder ikke skrive mer nå xD Endret 19. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) uhm, kan ramse opp noen ting jeg gjør Trisett Giantsett noen ganger Crunches sit ups biceps benkpress flyes sittendehantelpress benspark lårcurl bicepscurl osv 6703064[/snapback] Du gjør biceps, flott. Samme her. Trisett, giantsett, benspark, wtf? Endret 19. august 2006 av Redline_ Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 uhm, kan ramse opp noen ting jeg gjør Trisett Giantsett noen ganger Crunches sit ups biceps benkpress flyes sittendehantelpress benspark lårcurl bicepscurl osv 6703064[/snapback] Du gjør biceps, flott. Samme her. Trisett, giantsett, benspark, wtf? 6703300[/snapback] Triset Utføres på samme måte som supersett med den forskjell at du i stedet for to øvelser gjennomfører tre forskjellige øvelser uten å hvile mellom settene. supersett Er en klassisk intensitetsøkende teknikk. I et supersett gjennomfører du sammenlagt to sett med to forskjellige slag øvelser direkte etter hverandre uten pause mellom. Supersett kan benyttes fra mellomstadiet. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er i militæret. trener stort sett hver dag. løper en del og trener styrke. + at det meste vi driver med til daglig er fysisk belastende. var i ganske dårlig form når jeg kom inn, men på ca. en måned har jeg kommet i mye bedre form. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er i militæret. trener stort sett hver dag. løper en del og trener styrke.+ at det meste vi driver med til daglig er fysisk belastende. var i ganske dårlig form når jeg kom inn, men på ca. en måned har jeg kommet i mye bedre form. 6704211[/snapback] Hvor er du i militæret(sted)? Er det egentlig kult der? Jeg har ikke lyst og kaste bort et år der om det ikke er verdt det. Har hørt noen rykter om at man får penger? Eventuelt hvor mye er dette? -Shark- Lenke til kommentar
.dat Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Triset Utføres på samme måte som supersett med den forskjell at du i stedet for to øvelser gjennomfører tre forskjellige øvelser uten å hvile mellom settene. supersett Er en klassisk intensitetsøkende teknikk. I et supersett gjennomfører du sammenlagt to sett med to forskjellige slag øvelser direkte etter hverandre uten pause mellom. Supersett kan benyttes fra mellomstadiet. 6703344[/snapback] Ren copy paste fra iform.no. Trur ikke du har peiling på trening heller trener noe seriøst. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Hvor er du i militæret(sted)?Er det egentlig kult der? Jeg har ikke lyst og kaste bort et år der om det ikke er verdt det. Har hørt noen rykter om at man får penger? Eventuelt hvor mye er dette? -Shark- 6704221[/snapback] Er rekrutt i Sjøforsvaret på Harald Haarfagre (aka Madla) i Stavanger. Jeg trives der, og tror et år i forsvaret blir spennende. Du får mye igjen for å ta et år der, lærer mye, får nye opplevelser og kan ta det med deg når du søker jobb senere. er heller ikke vanskeligere enn at hvem som helst kan gjennomføre det. er innsatsen det står på. får penger ja, men ikke mye. 126kr dagen eller noe. holder til å dekke diverse utgifter. man får også dimmepenger når året er ferdig på ca. 25.000. Kan lese mye om førstegangstjenesten her. min anbefaling er uansett å søke. høstens rekrutt er allerede godt i gang, så du må evt. vente til januar før du kommer inn. lønner seg uansett å ringe inn og høre med dem. lykke til ps. trenger ikke nødvendigvis søke sjøforsvaret, fins flere grener. Link Endret 19. august 2006 av O.J Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Joda, trener. Hvordan varierer litt med om jeg går dagtid eller skift. - Mandag Judo eller JuJutsu (hvis jeg ikke er på jobb) - Vekttrening hver mandag, uansett om jeg er på jobb eller ikke. (vekter har jeg hjemme, så det har jeg "bestandig" tid til) - Tirsdag Vekttrening - Onsdag JuJutsu - Torsdag Judo - Vekttrening - Fredag Vekttrening - Lørdag Fri eller lett kardiotrening (jogging/sykling sommer, vinter jogging/ski) - Søndag Fri eller lett kardiotrening Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Triset Utføres på samme måte som supersett med den forskjell at du i stedet for to øvelser gjennomfører tre forskjellige øvelser uten å hvile mellom settene. supersett Er en klassisk intensitetsøkende teknikk. I et supersett gjennomfører du sammenlagt to sett med to forskjellige slag øvelser direkte etter hverandre uten pause mellom. Supersett kan benyttes fra mellomstadiet. 6703344[/snapback] Ren copy paste fra iform.no. Trur ikke du har peiling på trening heller trener noe seriøst. 6704225[/snapback] Haha BUSTED... Joda, trener. Hvordan varierer litt med om jeg går dagtid eller skift.- Mandag Judo eller JuJutsu (hvis jeg ikke er på jobb) - Vekttrening hver mandag, uansett om jeg er på jobb eller ikke. (vekter har jeg hjemme, så det har jeg "bestandig" tid til) - Tirsdag Vekttrening - Onsdag JuJutsu - Torsdag Judo - Vekttrening - Fredag Vekttrening - Lørdag Fri eller lett kardiotrening (jogging/sykling sommer, vinter jogging/ski) - Søndag Fri eller lett kardiotrening 6704257[/snapback] Hva er egentlig jujutsu? Hvor er du i militæret(sted)?Er det egentlig kult der? Jeg har ikke lyst og kaste bort et år der om det ikke er verdt det. Har hørt noen rykter om at man får penger? Eventuelt hvor mye er dette? -Shark- 6704221[/snapback] Er rekrutt i Sjøforsvaret på Harald Haarfagre (aka Madla) i Stavanger. Jeg trives der, og tror et år i forsvaret blir spennende. Du får mye igjen for å ta et år der, lærer mye, får nye opplevelser og kan ta det med deg når du søker jobb senere. er heller ikke vanskeligere enn at hvem som helst kan gjennomføre det. er innsatsen det står på. får penger ja, men ikke mye. 126kr dagen eller noe. holder til å dekke diverse utgifter. man får også dimmepenger når året er ferdig på ca. 25.000. Kan lese mye om førstegangstjenesten her. min anbefaling er uansett å søke. høstens rekrutt er allerede godt i gang, så du må evt. vente til januar før du kommer inn. lønner seg uansett å ringe inn og høre med dem. lykke til ps. trenger ikke nødvendigvis søke sjøforsvaret, fins flere grener. Link 6704244[/snapback] Vill ikke jeg Men Jeg slipper nok unna, har en skade i håndleddet.(nei ikke fra pc spilling/tastatur/mus bruk) Men er det slik at man må søke seg inn i forsvaret? Er det egentlig ikke obligatorisk? Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg trenger iallfall styrke 4-5 ganger i uka og fotball 3 ganger i uka. Noen dager blir det både fotball og styrke og det er litt slitsomt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hva er egentlig jujutsu? 6704604[/snapback] Det er en japansk kampsport. Mest til selvforsvar. Men er det slik at man må søke seg inn i forsvaret? Er det egentlig ikke obligatorisk? 6704611[/snapback] Nei, man skal i grunn inn i militæret. Hvis man er voksen, og har sluppet tidligere, men nå har lyst, kan man søke seg inn. Shark, slutt med dobbel- og trippelpostinga, plz. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Trener kroppsbygging 4 ganger i uka og sykler 1,6-3mil 4 ganger i uka for å holde fett% nede Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Joda.. Her trenes det også. Men det vet dere vel allerede fra før.. :-) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Trener? Ja... Hittil i år har jeg vel 350 timer. Det meste er sykkel, og resten er egentlig andre ting som jeg tjener på mtp sykling Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Shark, slutt med dobbel- og trippelpostinga, plz. 6705127[/snapback] Roger That! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kroppsbygning på denne kanten. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 trener og trener. trener litt spenst og balanse i forkant av snowboard sesongen. eller så blir det jo "trening" når jeg står på snowboard også men det er est for moro. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Triset Utføres på samme måte som supersett med den forskjell at du i stedet for to øvelser gjennomfører tre forskjellige øvelser uten å hvile mellom settene. supersett Er en klassisk intensitetsøkende teknikk. I et supersett gjennomfører du sammenlagt to sett med to forskjellige slag øvelser direkte etter hverandre uten pause mellom. Supersett kan benyttes fra mellomstadiet. 6703344[/snapback] Ren copy paste fra iform.no. Trur ikke du har peiling på trening heller trener noe seriøst. 6704225[/snapback] kopierer det likseågodt der. så slipper jeg skrive det sjøl noe gærent i det ? btw: du kan tru hva du vill! driter i hva andre mener og trur Endret 21. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
fAight Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kjede-trener; bare for å variere dagene fra jobb, skole og data. Blir som regel ca 3 ganger i uken. Varmer opp på sykkel, og så er det vekter og apparater. Kjører splitt. Bryst - triceps, rygg - biceps og skulder - bein. Mage tar jeg hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå