Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) er det mange her på forumet som trener? hvis du trener, hvordan trener du? selv trener jeg (som de fleste sikkert vet). hos meg går det mest med vekter osv da Endret 18. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 jeg trener hver dag.....jeg trener Mandag:vekter tirsdag:ju jutsu onsdag:vekter torsdag:ju jutsu fredag:vekter lørdag:fri/utholdenhet søndag:fri/utholdenhet Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Vel neste uke når det blir kickboksing blir mine trenings dager sån her... Mandag: Styrke, innesykling Tirsdag: Kickboksing, innesykling Onsdag: Styrke, innesykling Torsdag: Kickboksing, innesykling Fredag: Styrke, innesykling Lørdag: innesykling Søndag: Styrke, innesykling Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=284427 Edit: Driver forresten med styrketrening. Endret 16. august 2006 av Redline_ Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Trener mest styrke, og sykler en del. Hvordan styrkeprogram kjører dere da? Jeg kjører som regel fullkropp. Hender innimellom det blir en brystøkt. Klarer ikke helt la være Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=284427Edit: Driver forresten med styrketrening. 6688927[/snapback] det er ikke helt det samme som dette da Trener mest styrke, og sykler en del. Hvordan styrkeprogram kjører dere da? Jeg kjører som regel fullkropp. Hender innimellom det blir en brystøkt. Klarer ikke helt la være 6689400[/snapback] orker ikke ramse opp hele trenings programmet mitt akuratt nå azz den er så stor vettdu Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=284427Edit: Driver forresten med styrketrening. 6688927[/snapback] det er ikke helt det samme som dette da 6689435[/snapback] Neivel. En fotball er en idrett, hva? Så hvis jeg trener fotball, kan jeg si at jeg trener fotball her, men vent, det har jeg jo allerede gjort i den andre tråden, (som bare har en annen emnetittel, men som omhandler det samme). Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 ingen fler på forumet som trener ? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Se i den store treningstråden. De fleste som oppholder seg der trener. Når de begynner med opptak i Oslo Kali Sikaran Klubb, så kommer jeg til å trene det to ganger, og vekter tre ganger i uka, og løpe når det passer. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Trener litt hver dag. Men er ikke hver dag jeg får tid til å jogge. Skal få six-pack Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 skal starte å trene neste uke en gang regner jeg med, får trene gratis gjennom den nye jobben, blir nok mest vekter og sykkel Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 skal starte å trene neste uke en gang regner jeg med, får trene gratis gjennom den nye jobben, blir nok mest vekter og sykkel 6702015[/snapback] når vi snakker om vekter. vet du hvor jeg får kjøpt billige vekter ? har lite cash for tia Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 trener cika 3 ganger i uken..... Svømmer på Tøyenbadet (Oslo) mellom 500 og 700 meter hver gang... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Styrke/Fotball/Utholdenhet Tilsammen 10-12 økter i uka på det meste Lenke til kommentar
valentino Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg driver med den populære idretten sofasliting. Blir vel egentlig en form for intervalltrening med turene til kjøleskapet/butikken for å hente cola og potetgull. Men fra spøk til alvor.. prøvde vekter en stund, men det ga meg ikke noe glede så jeg sluttet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 skal starte å trene neste uke en gang regner jeg med, får trene gratis gjennom den nye jobben, blir nok mest vekter og sykkel 6702015[/snapback] når vi snakker om vekter. vet du hvor jeg får kjøpt billige vekter ? har lite cash for tia 6702027[/snapback] nope, jeg får som sagt trene gratis på treings-studio, gjennom jobben, så jeg trenger jo ikke vekter hjemme... (får gratis massage også) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 når vi snakker om vekter. vet du hvor jeg får kjøpt billige vekter ?har lite cash for tia 6702027[/snapback] Du trener jo på et treningssenter..? Trener du hjemme i tillegg? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vel neste uke når det blir kickboksing blir mine trenings dager sån her... Mandag: Styrke, innesykling Tirsdag: Kickboksing, innesykling Onsdag: Styrke, innesykling Torsdag: Kickboksing, innesykling Fredag: Styrke, innesykling Lørdag: innesykling Søndag: Styrke, innesykling 6688340[/snapback] ikke noen pauser. Kroppen trenger hvile da! skal starte å trene neste uke en gang regner jeg med, får trene gratis gjennom den nye jobben, blir nok mest vekter og sykkel 6702015[/snapback] når vi snakker om vekter. vet du hvor jeg får kjøpt billige vekter ? har lite cash for tia 6702027[/snapback] Sportslageret har slike manualer til 200,- med 15kg totalt. Har 3 sett jeg :!: Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 hehe vill ha litt mer en 15 kg men skal ta en titt der takk Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Men kjøp flere sett da vettu.. Jeg kjøpte to 5'er kilo greie ved siden av. 40 per stykk eller noe.. Det hjelper med det altså.. Hvor mye tar du egentlig på en arm? Og hva trener du egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå