Batnobbit Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Leter etter sånne filmersom f.eks hot shots sånn du kan nesten ikke finne noen gullkorn for alt er bare morsomt.og kansje noen parodier de er også morsomme :!: takker på forhånd for alle svar glemte og si det kan vær i fra all tid Endret 16. august 2006 av x-nobbit Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Mannen med den nakne pistol Austin Powers Scary Movie Not another teen movie De jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Zoolander Ace Ventura-filmene Team America Kung Pow Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Personlig så liker jeg Pure pwnage. Parodi på en nerd og hans liv. lagd dritbra. Du har sikkert hørt om den før. lastes ned fra www.purepwnage.com serien er helt gratis å se på. hvis du vil se en syk komedie (animert) så skaff deg invader zim. Du må nok være litt sær for å like disse. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Naked Gun Austin Powers Spy Hard Ace Ventura Kung Pow Scary Movie Noen nevnt, noe nytt. Alle disse er spekket med humor og er filmer man kan se 4, kanskje 5 ganger og allikevel finne nye artige detaljer. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Monty Python-filmene! De er knallbra! Spesielt The Quest for the Holy Grail... Utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Big Momas House 2 - denne er kanllgod! The Wedding Crashers - utrolig morsom film, latterbombe hver gang nesten helt garantert The Man - Her spiller skuespilerene helt sykt bra og den har sine morsomme innblikk, med knall kommentarer o.l Clercks - med jay og silent bob, utrolig morsomme filmer Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 The pink panther - både serien og filmene er helt geniale Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Charlie og sjokoladefabrikken Kanonball ( cannonball ) Little nicky Happy gilmore 7 crazy nights Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Big Momas House 2 - denne er kanllgod! 6690140[/snapback] Klarer du faktisk å si det? Jeg var omtrent flau da jeg gikk ut av kinosalen. Dette er ikke en film der alt er morsomt, jeg humret kanskje en eller to ganger i løpet av hele filmen. Kjedelig, barnslig, lite morsomt og lett å forutse. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Mystery Science Theater 3000 Airplane! Hot Shots 1 & 2 Animal House Monty Python and the Holy Grail / Life of Brian / The Meaning of Life Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Office Space Ali G Indahouse The 40 Year old Virgin Jackass - The Movie Dudesons - The Movie Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 American Pie Monty Python and the Meaning of Life (de to andre er også veldig bra) Freddy got Fingered (definisjonen av ordet 'sprø') Dodgeball Eurotrip Austin Powers (1 og 2) Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Office Space Bingo Skulle til å nevne denne jeg også. Spesielt morsom om du noensinne har jobbet på kontor... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Airplane og Monty Python. Morsomt! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Zucker/Abrahams/Zucker/Nielsen-filmer: Kentucky Fried Movie Airplane Airplane II: The Sequel Police Squad (TV serie. Naked gun er basert på denne serien) Top Secret Naked Gun 1, 2 1/2 og 33 1/3 Hot Shots 1 og 2 BASEketball Wrongfully Accused Spy Hard Scary Movie 3 og 4 Loaded Weapon Alle disse titlene finnes på DVD Hint!: Les rulleteksten på de fleste av disse filmene. Masse moro der også Endret 18. august 2006 av Rivers Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Without a paddle - denne er hysterisk morsom synest jeg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jay and Silent Bob Strike Back... egentlig så kan jeg vel si alle Kevin smith sine filmer med unntak av chasing amy og jersey girl.. de er mer drama Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 dette er riktignok en serie, men Scrubs er ganske sprø og veldig morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå