Gå til innhold

NE Warrior - two-handed sword

Anbefalte innlegg

Hallo!

Begynte så smått å spille litt WoW for en stund siden, og som emnetittel sier, valgte jeg NE Warrior. Om det var et klokt valg kan vi ta i en annen diskusjon, men uansett; Er på level 19, snart 20, og lurer nå veldig på hvor i )=#/% jeg kan lære med two-handed sword!?

Det bringer med over på et spørsmål til; Hva lønner seg av Dual wield og two-hand? Jeg har valgt å kjøre en arms+fury build.

Noen forslag?! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fury er bortkasta før level 35-40 om du spør meg. Halva greia med fury er death wish, flurry og bloodthirst.

6688765[/snapback]

Hva er så bra med arms før 35-40?

med fury får du 5% mere crit/Enrage/piercing howl

I arms får du ikke noe særlig bra det eneste er mortal strike

Lenke til kommentar

Djengo^^, det er feil

Tactical mastery FØR lvl 30 er ikke must i det hele tatt. Til tanking er det fint, men ellers.. Meh

Er ikke før du får berskerkerstance og Whirlwind/intercept at tactical er viktig.

Fury har mange gode talents, mens å putte poeng i imp. rend er noe dritt :) Gå fury til 40, og respec til Arms for MS om du vil det.. En ting er sikkert, og det er at du BØR ha Crittalent i Fury treent, hjelper veldig på. Enrage for den sagt skyld også!

Edit: Weapon spec er ikke så veldig viktig på lowlevels, ettersom du bytte våpen veldig ofte. Ettersom du blir 30+ går det mest i økser frem til 60.(de beste våpenene)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...