-=nibbler=- Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hallo! Begynte så smått å spille litt WoW for en stund siden, og som emnetittel sier, valgte jeg NE Warrior. Om det var et klokt valg kan vi ta i en annen diskusjon, men uansett; Er på level 19, snart 20, og lurer nå veldig på hvor i )=#/% jeg kan lære med two-handed sword!? Det bringer med over på et spørsmål til; Hva lønner seg av Dual wield og two-hand? Jeg har valgt å kjøre en arms+fury build. Noen forslag?! Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Tror du lærer 2h swords i SW. Men jeg vill gått DW og fury. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Gå for det du synes er mest morro. Men dual wield lønner seg mest med fury build. Og 2h er ca like bra med fury og arms. Lenke til kommentar
Stewie Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 SW er stedet du lærer 2h Sword.. Dual Wield går mest på Fury spec, så viss du tar mye fury går du dual wield. Mye arms 2h.. Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Takk for raske svar! Da tar vi det litt som det kommer Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fury er bortkasta før level 35-40 om du spør meg. Halva greia med fury er death wish, flurry og bloodthirst. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fury er bortkasta før level 35-40 om du spør meg. Halva greia med fury er death wish, flurry og bloodthirst. 6688765[/snapback] Hva er så bra med arms før 35-40? med fury får du 5% mere crit/Enrage/piercing howl I arms får du ikke noe særlig bra det eneste er mortal strike Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Odd Frank, det er feil hva med Tactical mastery? det er et must Sweeping Strikes og Weapon Spec er og viktig Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Djengo^^, det er feil Tactical mastery FØR lvl 30 er ikke must i det hele tatt. Til tanking er det fint, men ellers.. Meh Er ikke før du får berskerkerstance og Whirlwind/intercept at tactical er viktig. Fury har mange gode talents, mens å putte poeng i imp. rend er noe dritt Gå fury til 40, og respec til Arms for MS om du vil det.. En ting er sikkert, og det er at du BØR ha Crittalent i Fury treent, hjelper veldig på. Enrage for den sagt skyld også! Edit: Weapon spec er ikke så veldig viktig på lowlevels, ettersom du bytte våpen veldig ofte. Ettersom du blir 30+ går det mest i økser frem til 60.(de beste våpenene) Endret 16. august 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå