Ola92 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! Jeg har sett på to meget billige 2GB SD kort! Den ene er rask! Den andre vet jeg ikke mye om, men den har USB Hi-Speed! TwinMOS Secure Digital USDII 2048MB, SD-Card with USB stick, FUD2GBU TwinMOS Secure Digital 2048MB, 150X, Ultra-X, 17/22.5MB Write/read speed Jeg skal bruke kortet til en PDA. Håper på svar før 5/09/06 (skal til tyskland)! Takker for svar! Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 jeg ville ikke valgt USDII kortet av den grunden at du bruker en socket for å gjør om kortet til SD og det vil føre til større utsliting på kortet hver gang du skal bruke det til SD brikke. selve USDII brikka er laget for ett annet bruk en som SD, men socketen gjør det mulig og gjøre den om til SD Jeg ville valgt Ultra-X for da vet jeg hva jeg får. I tilleg tror jeg ikke hastigheten er så stor forskjel at du vil merke noe i det hele tatt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det er en grunn til at Twinmos kort er billige... bare for å informere deg om det. En betydelig større andel av Twinmos sine kort feiler, enn f.eks Sandisk og Lexar sine. Trist om du mister alle bildene fra den beste ferieturen noen sinne... noe som skjer med de billigste kortene langt oftere enn de litt dyrere kortene. Dette er min erfaring, men mange på forumet er enige med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå