aadnaa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Heisann! Hvordan kan jeg dele internetten på pcen? har trådløs og koblet en krysa tp fra min pce og i kameraten pc, men hvilken ip må jeg sette til for at det skal funke? er det ikke 192.168.0.1 ? Endret 16. august 2006 av aadnaa Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Heisann! Hvordan kan jeg dele internetten på pcen? har trådløs og koblet den krysa tp i kameraten pc, men hvilken ip må jeg sette til for at det skal funke? er det ikke 192.168.0.1 ? 6687486[/snapback] kjønner ikke helt hva du mener mener du og dele inernetten over 2 pcer eller? hvis ikke så kan ikke jeg hjelpe deg :/ Endret 16. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
aadnaa Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Heisann! Hvordan kan jeg dele internetten på pcen? har trådløs og koblet den krysa tp i kameraten pc, men hvilken ip må jeg sette til for at det skal funke? er det ikke 192.168.0.1 ? 6687486[/snapback] kjønner ikke helt hva du mener mener du og dele inernetten over 2 pcer eller? hvis ikke så kan ikke jeg hjelpe deg :/ 6687499[/snapback] jepp, korrekt Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 når jeg skulle dele inernett gjorde jeg ikke noe spessielt med iper osv, kobla bare kabelen inn i ruteren jeg men tipper på at du skal ha trådløst på den andre også? da må du kjøpe et sånt inernett kort evt en usb som du kobler inn i datan så bare installerer du usben/kortet på datan så har du inernett håper dette hjalp Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Heisann. Om jeg har forstått deg rett, har du 2-pcer og kun 1 "internett kabel". Om du skal dele denne må en av pcene ha to nettverkskort. I nettverkskort nr. 1 stikker du inn internett. I nettverkskort nr. 2 stikker du inn den kryssede kabelen mellom de to pcene. Deretter skal du dele den internetttilkoblingen. Dette gjør du slik: Kontrollpanel>Nettverkstilkoblinger>Høyreklikk på tilkoblingen der den kryssede kabelen er>Egenskaper>Avansert>"Del denne internettilkoblingen med andre". Håper det hjalp, Mvh Stikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå