anakwalajinn Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Hei, dette er min første post her. Har lest litt på forumet og vært på siden i mange år nå. Tenkte å registrerere meg når det er nødvendig. Jeg fikk mobil i 8. klasse, og det var en Nokia uten fargeskjerm osv. Jeg fikk MC60, og hadde den helt til ifjor. Den suger! Jeg fikk en T610 av søstera mi som var hennes gamle til bursdag ifjor, og nå føler jeg at tiden er inne for en ny telefon! Jeg bruker ikke mye penger på ting, og kjøper aldri en ny mobil. Jeg har lyst på en bedre mobil nå. Jeg er interessert i mobiler med bra funksjoner og slikt, men føler at det ikke er så viktig for meg. Motorola V3i (den tynne) så jeg på Elkjøp for 1kr, med Netcom Young Talk. Jeg har akuratt fått meg Netcom Familie og regningen min ligger på rundt 100 kroner. Så la oss si dette: Jeg får regning på 100 kroner hver måned, med YoungTalk så kan jeg ringe og sende meldinger for hele beløpet 200. Da blir 100 av det brukt. Så jeg betaler 200 hver måned uansett. Så da blir det 100 kr X 12 + 1 kr for mobil. Da koster mobilen med 1201 kroner, noe jeg syntes er ganske bra for denne mobilen. Jeg leste testen på amobil, og er skuffet at den er ikke like bra innvendig som utvendig. Jeg trenger ikke MP3 spiller på mobilen siden jeg allerede har en. Jeg trenger ikke å lagre mye på den siden jeg har en PSP med 512mb til PSP og slikt. Jeg skal sende meldinger, ringe, ta bilder og ha bilder og lage et par små videsnutter når "kodak moment" skjer. Min venn har D500, og hvis denne mobilen er i underkant så bra/dårlig som D500 så kjøper jeg den. Så jeg lurte på om noen av dere kan anbefale meg å kjøpe denne til 1201 kroner? Kan dere fortelle meg mer om denne, alt fra a til å? Håper på et positivt svar, og kom gjerne med spørsmål, svar og kritikk! Beklager for eventuelle skrivefeil. Ha en fin dag videre! Og jeg er 16 år hvis noen lurer på det... Endret 16. august 2006 av anakwalajinn Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 du skriver v3 i emnefeltet,og skriver v3i i posten.du må bestemme deg. Lenke til kommentar
anakwalajinn Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) V3i er den med 1,3 MPX & MPG4 ikkesant? 3 kjappe spørsmål: - Hvor mye minne følger med? - Kan man kjøpe minnekort? - Er MPG4 samme som MPEG4 og er det samme format som på PSP? Endret 16. august 2006 av anakwalajinn Lenke til kommentar
I:H Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Elkjøp selger ikke v3i med youngtalk til 1 kr, men forgjengeren v3. Denne har kun 5.5 mb minne og ikke mulighet for ekstra minnekort. Lenke til kommentar
anakwalajinn Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Elkjøp selger ikke v3i med youngtalk til 1 kr, men forgjengeren v3. Denne har kun 5.5 mb minne og ikke mulighet for ekstra minnekort. 6688104[/snapback] Såpass ja? Og du er helt sikker på det? Hadde tenkt å ta en tur innom i dag for å være sikker. Så hva er de forskjellene mellom " " og " i "? Er det den uten MPX kamera, osv osv...? Hva er de største forskjellene? Lenke til kommentar
I:H Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hovedforskjellen er at V3i har 1,23 MP kamera samt støtte for minnekort. Det er V3 Elkjøp selger til 1 krone med youngtalk...100% sikkert Lenke til kommentar
anakwalajinn Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Hovedforskjellen er at V3i har 1,23 MP kamera samt støtte for minnekort. Det er V3 Elkjøp selger til 1 krone med youngtalk...100% sikkert 6688409[/snapback] Så kjipt da, takk for at du sa ifra. Hva med K610i til 599 + youngtalk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå