abs Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 går det ann å fjerne mouse button "3" når man scroller på nettet f.eks for min scroll er så følsom så når jeg scroller fort så kommer den dære "pil" greia opp På forhånd takk Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 gå på kontrollpanel, også på mus der! tenker du kan velge hva du vil der inne Lenke til kommentar
abs Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 gå på kontrollpanel, også på mus der!tenker du kan velge hva du vil der inne 6687475[/snapback] har sett alt,men fant det ikke ut ;( Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 hmm, da må jeg bare si beklager... eller, hvilken mus har du? jeg tror uansett, at det fulgte med en cd, til mus/tastatur når du kjøpte pc'en.. installer det som er på denne cd'en. da skal du få opp 2 ikoner (hvis du har standar mus, er det drivere til tastatur og mus* de 2 ikonene er da en mus eller musepeker og et tastatur... da tror jeg du skal få opp valgene du kan gjøre med din mus Lenke til kommentar
abs Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 hmm, da må jeg bare si beklager...eller, hvilken mus har du? jeg tror uansett, at det fulgte med en cd, til mus/tastatur når du kjøpte pc'en.. installer det som er på denne cd'en. da skal du få opp 2 ikoner (hvis du har standar mus, er det drivere til tastatur og mus* de 2 ikonene er da en mus eller musepeker og et tastatur... da tror jeg du skal få opp valgene du kan gjøre med din mus 6687583[/snapback] har ms 3.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå