Mattinikk Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! Jeg har nå prøvd å registrere min scooter, yiyang 50-qt... 3. gangen jeg var på trafikkstasjonen så var det typegodkjenningsnummeret som manglet, hva er dette? De kunne visst ta inn scooteren og gå gjennom den, mye vil dette koste? Går det an å finne typegodkjenningsnummeret selv? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Vil tro det er et nummer som bekrefter at scootermodellen er typegodkjent i Norge, hvis scooteren er importert fra utlandet så er det mulig den ikke er typegodkjent, altså samme sak som med disse billige ATV-ene. Tror man kan få typegodkjent den selv, men her i norge så koster nok det skjorta. Lenke til kommentar
Mattinikk Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Takk for svar! Scooteren ble altså vunnet i en konkurranse og som jeg har kjøpt. Sjekk ut denne siden for scooteren: Crocker Scooter. Scooteren er tollklarert, men det er bare typegodkjenningsnummeret som mangler. Han i skranken ville ikke gi meg svar på hvor mye det ville koste... er jo bortkasta penger å betale flere tusen for å få godkjent en scooter!! Lenke til kommentar
Patz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har du prøvd å kontakte Crocker scooter for å høre om den er typegodkjent i norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå