Gå til innhold

eletrisk mage trener


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som sagt så har jeg den.

 

Om du strammer musklene hver gang den prøver og stramme den, får det ekstra effekt har jeg erfart. Den er som sagt helt ok. Jeg kunne alderi orket og ta 600 situps i strekk, men jeg orker den her.

Kommer litt annpå nivået da, men er jo 10 forskjellige nivåer, pleier kjøre 6-7. Går du høyere, føles det som å få stungun.- eller kansje ikke har magemuskler nok til det :thumbdown:

 

Men den er helt grei :yes:

 

Sit-ups og crunch tror jeg gir bedre effekt :ohmy:

 

Noen som kan forklare, tegne, bilde hvor de skrå mage musklene er hen?

Lenke til kommentar
Du får sikkert muskler. men blir det muskler som er utholdene, eller sånn at du kan løfte 100 kilo i 2 sekunder?

 

skaff eg en slik en http://www.toolbarn.com/cgi-bin/bigimage.cgi/DH40MR/ , et STORT borr og en fjellvegg.

Den er rett å slett dritkul. Den ca en halvmeter lang og rister som bare f. Denne får man virkelige muskler av... Og det ser mye kulere ut :cool: (har borra litt ekstra mange hull på jobben :p )

6687315[/snapback]

Løfte 100 kilo med magen i 2 sekunder? I Chrunches? Er ikke alltid det er så viktig å løfte mye når det gjelder six-pack. Det vil også være utrolig avgjørende å ha en lav fettprosent

Lenke til kommentar
Du får sikkert muskler. men blir det muskler som er utholdene, eller sånn at du kan løfte 100 kilo i 2 sekunder?

 

skaff eg en slik en http://www.toolbarn.com/cgi-bin/bigimage.cgi/DH40MR/ , et STORT borr og en fjellvegg.

Den er rett å slett dritkul. Den ca en halvmeter lang og rister som bare f. Denne får man virkelige muskler av... Og det ser mye kulere ut :cool: (har borra litt ekstra mange hull på jobben :p )

6687315[/snapback]

Løfte 100 kilo med magen i 2 sekunder? I Chrunches? Er ikke alltid det er så viktig å løfte mye når det gjelder six-pack. Det vil også være utrolig avgjørende å ha en lav fettprosent

6689156[/snapback]

 

hehe, trur han mente armene ;)

 

går ann og bruke den trener greia på amrene å :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...