Tøffe-Tetra Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 det tilsvarer 600 sit ups fordi den får magemusklene til å trekke seg sammen så mange ganger i løpet av 10 minutter. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Mor bestilte et sånt belte for mange herrens år siden, og jeg var ganske ivrig selv, så jeg prøvde i en måned. Ikke noe skjedde. En liten stund etterpå, startet jeg med situps, og magemusklene ble både synlige og markerte. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) trur ikke de 600 sit upsa er så efektive som de du gjør sjøl. eller? Endret 16. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Nei, absolutt ikke. Ellers ville det sikkert kostet mye mer, og det hadde nok vært mye mer utbredt også. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 som sagt så har jeg den. Om du strammer musklene hver gang den prøver og stramme den, får det ekstra effekt har jeg erfart. Den er som sagt helt ok. Jeg kunne alderi orket og ta 600 situps i strekk, men jeg orker den her. Kommer litt annpå nivået da, men er jo 10 forskjellige nivåer, pleier kjøre 6-7. Går du høyere, føles det som å få stungun.- eller kansje ikke har magemuskler nok til det Men den er helt grei Sit-ups og crunch tror jeg gir bedre effekt Noen som kan forklare, tegne, bilde hvor de skrå mage musklene er hen? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 trur jeg holder meg til vanlige sit ups jeg Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 trur jeg holder meg til vanlige sit ups jeg 6687629[/snapback] Ja like greit det Skulle vært en tråd man kunne vise fram magen om man ønsket :!: Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 trur jeg holder meg til vanlige sit ups jeg 6687629[/snapback] Ja like greit det Skulle vært en tråd man kunne vise fram magen om man ønsket :!: 6687695[/snapback] kan du ikke lage en? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 en annen jeg kjenner sier det hjelper viss du trener situps og med belte utenom, at du kombinerer litt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 en annen jeg kjenner sier det hjelper viss du trener situps og med belte utenom, at du kombinerer litt 6687709[/snapback] Da er det situpsene som har gjort jobben, at magemusklene blir sterkere og eventuelt mer markerte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Skal kjøpe meg sånn Gymform Pluss eller hva det heter og sette på ett sinnsykt batteri. Så får jeg den værste eigthpacken ^^ Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Du får sikkert muskler. men blir det muskler som er utholdene, eller sånn at du kan løfte 100 kilo i 2 sekunder? skaff eg en slik en http://www.toolbarn.com/cgi-bin/bigimage.cgi/DH40MR/ , et STORT borr og en fjellvegg. Den er rett å slett dritkul. Den ca en halvmeter lang og rister som bare f. Denne får man virkelige muskler av... Og det ser mye kulere ut (har borra litt ekstra mange hull på jobben ) 6687315[/snapback] Løfte 100 kilo med magen i 2 sekunder? I Chrunches? Er ikke alltid det er så viktig å løfte mye når det gjelder six-pack. Det vil også være utrolig avgjørende å ha en lav fettprosent Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Du får sikkert muskler. men blir det muskler som er utholdene, eller sånn at du kan løfte 100 kilo i 2 sekunder? skaff eg en slik en http://www.toolbarn.com/cgi-bin/bigimage.cgi/DH40MR/ , et STORT borr og en fjellvegg. Den er rett å slett dritkul. Den ca en halvmeter lang og rister som bare f. Denne får man virkelige muskler av... Og det ser mye kulere ut (har borra litt ekstra mange hull på jobben ) 6687315[/snapback] Løfte 100 kilo med magen i 2 sekunder? I Chrunches? Er ikke alltid det er så viktig å løfte mye når det gjelder six-pack. Det vil også være utrolig avgjørende å ha en lav fettprosent 6689156[/snapback] hehe, trur han mente armene går ann og bruke den trener greia på amrene å :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå