beo87 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 hey Jeg er ny bruker her, og vurderer å kjøpe meg en laptop. Den skal stort sett brukes til skolearbeid, men det hadde vært kjekt å kunne spille på den iblant også(heroes V feks.). Jeg har fått tilbud om en pc, og ville satt pris på å få noen tilbakemeldinger på om denne er noe å satse på. Spesifikasjonene er: Windows XP home AMD Turion TL-52 prosessor 1024 MB RAM 100 GB harddisk 15" skjerm Intel GMA 950 grafikkort DVD brenner Trådløst 54 g 802.11 b/g WLan Pris : 6990 Følger også med nettverkskabel og ryggsekk Lurer mest på om grafikkortet er godt nok til nyere spill som heroes 5...hvis noen har forslag til en annen laptop i stedet så gjerne si i fra Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 strengt tatt er integrerte grafikkløsninger crap... de bruker en god del av RAM på pcen og gir ikke spesiellt bra 3D ytelse... se etter en pc som har eget grafikkort.. Ta en titt på DENNE http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317900 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei og velkomme til forumet! Den pcen er bra bortsett fra skjermkortet som er elendig. Forslaget til Merovingian er ok. Et forslag fra meg: Tundra 1032X - Intel Centrino 2.0GHz/1024MB/80GB/DVD RW/15.4"/6600 128MB 8495 kr - en smule bedre og dobbel så lang batteritid. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå